וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מבצע חשאי: טראמפ הגיע למסעדה במנהטן והפתיע את הסועדים

הנשיא הנבחר עזב את הפנטהאוז שלו, לראשונה זה ימים, כדי לסעוד במסעדה יוקרתית, כשהוא מלווה בשיירת כלי רכב משוריינים. כשהגיע הבטיח לשוהים במקום: "אוריד את המסים שלכם"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שיירת ענק של כלי רכב משוריינים נסעה אתמול (שלישי) ברחובות מנהטן, במסגרת מבצע חשאי שנועד לאפשר לנשיא הנבחר דונלד טראמפ לסעוד עם בני משפחתו במסעדה האהובה עליו. טראמפ, אשתו מלאניה ורבים מבני משפחתו נכנסו לכלי רכב שונים יחד עם אנשי השירות החשאי, ועשו את דרכם לעבר מסעדת "21 קלאב" היוקרתית. הסועדים המופתעים קיבלו את טראמפ במחיאות כפיים, וזה הודה להם והבטיח: "אני אוריד את המסים שלכם, אל תדאגו".

אפילו העיתונאים המלווים את הנשיא הנבחר לא קיבלו מידע על כוונתו של טראמפ לעזוב את דירתו שבמגדל הנושא את שמו, לאחר ימים שבהם שהה במקום. דוברתו של טראמפ, הופ היקס, הודיעה בשעה 18:15 (שעון ארה"ב) כי הוא לא מתכוון לצאת מהבית עד סוף היום. עם זאת, כשעה לאחר מכן שיירת מכוניות, שכללה בין היתר אמבולנס עם סירנה דולקת, עזבה את הבניין. מיקומו התברר רק כאשר הסועדים צייצו בטוויטר תמונות וסרטון שלו מתוך המסעדה.

הנשיא האמריקני הנבחר דונלד טראמפ במסעדת "21 קלאב" בניו יורק, 15 בנובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
"אוריד את המסים שלכם, אל תדאגו". טראמפ במסעדה/צילום מסך, טוויטר

טראמפ בילה שעתיים במסעדה יחד עם אשתו מלניה, בתו איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר, בתו טיפאני, בנו אריק ואשתו לארה יונסקה, ובנו דונלד טראמפ הבן ואשתו ונסה. לפי עדי ראייה, משפחת טראמפ התיישבה בשולחן עגול וקטן במסעדה המפורסמת, שאירחה כל נשיא מאז היבחרו של פרנקלין רוזוולט בשנות ה-30 של המאה הקודמת, מלבד ג'ורג' בוש הבן.

"קלאב 21" היא גם המסעדה שבה נערכה קבלת הפנים בחתונתו של טראמפ עם אשתו הראשונה איוונה ב-1977. לפי כלי תקשורת במדינה, הנשיא הנבחר מבקש תמיד לשבת בשולחן מספר 11, שהיה גם השולחן האהוב של הנשיא לשעבר ג'רלד פורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיירתו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ מחוץ למסעדת "21 קלאב" בניו יורק, נובמבר 2016. רויטרס
שיירת כלי הרכב מחוץ למסעדה במנהטן/רויטרס
שיירתו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ מחוץ למסעדת "21 קלאב" בניו יורק, נובמבר 2016. רויטרס
איש השירות החשאי בתוך אחד מכלי הרכב שהובילו את טראמפ למסעדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully