וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גבר אוסטרלי תועד פורץ למרכז רפואי יחד עם ילדיו

15.11.2016 / 17:22

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

משרד החינוך חשף היום (שלישי) את נתוני המיצ"ב לשנת הלימודים תשע"ו. מהדוח נראה כי חלו עליות בשישה מתוך תשעה מבחנים, אך לא חל שינוי בציונים במקצועות האנגלית והמתמטיקה בקרב תלמידי כיתות ח'. עוד התברר כי חלה עלייה במספר מקרי האלימות בבתי הספר הערביים.

ועד טייסי אל על התריע היום כי הנהלת החברה מתכננת לבטל את טיסה 007 לניו יורק ללא צורך, זאת על אף שישנם לפחות שישה טייסים שהסכימו לבצע אותה. לדבריהם, ההנהלה מאיימת בביטול הטיסה שאמורה לצאת בעוד כמה שעות אם הטייסים לא יסכימו להישאר בניו יורק למשך כמה ימים.

לבריטניה אין תכנית ליישום הברקזיט – כך עולה מתזכיר שהגיע לידי רשת BBC. מהמסמך עולה עוד כי ייתכן שלא תהיה הסכמה בששת החודשים הקרובים על האסטרטגיה ליציאה מהאיחוד האירופי בשל מחלוקות בממשלתה של תרזה מיי. בלשכתה של מיי אמרו כי הם לא מכירים את הטענות.

כנראה שזה היה יום "הבא את ילדך לעבודה": פורץ לא מוצלח במיוחד פרץ למרכז רפואי במלבורן והביא איתו את שני ילדיו הקטנים. הוא לא גנב דבר, אולם תועד במצלמות האבטחה והמשטרה מחפשת אחריו כעת. כנראה שלא היה לו סידור מתאים לילדים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום. מחר התקררות נוספת וייתכן גשם מקומי קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully