וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדיף את ניו יורק: "טראמפ רוצה לבלות כמה שיותר זמן בביתו במנהטן"

יועציו של הנשיא הנבחר אמרו לניו יורק טיימס כי הוא דן עמם באפשרות לבלות את סופי השבוע בפנטהאוז הניו יורקי שבו הוא מתגורר כבר 30 שנה, ולא בבית הלבן. הם הדגישו שייתכן שככל שהוא יתרגל לעבודתו החדשה, כך יסכים לשהות יותר בוושינגטון

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

זה שלושה עשורים שהנשיא הנבחר דונלד טראמפ מתגורר בקומה ה-58 של "מגדל טראמפ" שבמנהטן, ניו יורק. טראמפ ידוע כמי שאוהב מאוד לישון בפנטהאוז מצופה הזהב, ובמהלך הקמפיין הארוך לנשיאות הוא נמנע מלישון במקומות שבהן נערכו עצרות הענק שלו, וטס שעות ארוכות רק כדי לבלות את הלילה במיטה שאליה הוא רגיל. כעת מדווח ה"ניו יורק טיימס" כי איל הנדל"ן, שיעבור לבית הלבן ב-20 בינואר, דן עם יועציו באפשרות להמשיך לבלות כמה שיותר זמן בביתו המוכר.

יועציו של טראמפ אמרו לעיתון כי הנשיא הנבחר מתחיל להבין שחייו עומדים להשתנות בצורה דרמטית. הם אמרו כי טראמפ, שלדבריהם היה בהלם כשזכה בבחירות, עשוי לבלות את רוב השבוע בוושינגטון, ולשוב למגדלי טראמפ, למועדון הגולף שלו שבניו ג'רזי או לאחוזתו שבפאלם ביץ', פלורידה, בסופי השבוע. זאת, בדומה לחברי הקונגרס ששבים למדינות הבית שלהם משישי ועד ראשון.

עוד בנושא:
טראמפ נחוש להגיע להסכם ישראלי-פלסטיני: "העסקה האולטימטיבית"
חיכו שטראמפ ייבחר, ויקבלו פי 10 על הבית
ה-KKK יקיימו "צעדת ניצחון" לטראמפ; במטה הרפובליקני "נגעלים"

מגדל טראמפ, ניו יורק. AP
מגדלי טראמפ שבמנהטן/AP

עוד דיווח העיתון כי הגברת הראשונה העתידית, מלניה טראמפ, דווקא מצפה לעבור לוושינגטון, אך בנם בן ה-10, בארון, נמצא באמצע שנת הלימודים ועדיין לא ברור מתי ואם הוא יצטרף להוריו לשדרות פנסילבניה 1600. גם כשהנשיא היוצא, ברק אובמה, נכנס לבית הלבן בפעם הראשונה ב-2009, תהו כלי התקשורת במדינה אם אשתו מישל תעזוב את שיקגו ותעבור לבית הלבן, ואם שתי הבנות של הזוג יעזבו את בית הספר שלהן. בסופו של דבר עברה כל המשפחה כבר ביום ההשבעה .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דונלד טראמפ בנאום ניצחון בעצרת בחירות במנהטן, ניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. רויטרס
כל המשפחה תעבור לבית הלבן? טראמפ, אשתו מלניה ובנם בארון בעצרת הניצחון בניו יורק/רויטרס

היועצים של טראמפ העלו את האפשרות שהנשיא הנבחר עשוי לבלות יותר זמן בבית הלבן כאשר ירגיש בנוח עם עבודתו החדשה. כמו כן, לפי גורמים המעורים בפרטים, אחרי שנפגש עם טראמפ עם הנשיא אובמה לפני ימים אחדים וערך סיור במשכנו העתידי הוא התרשם מאוד, והתפעל מהארכיטקטורה ומההיסטוריה .

יועציו של טראמפ הוסיפו כי הוא גם מעוניין להמשיך לערוך עצרות ענק, בדומה לאלה שערך לאורך הקמפיין, ועוזריו דנים כעת כיצד ניתן למלא את בקשתו. "אני סבור כי טראמפ גילה כי העצרות האלה הן הזדמנות ענקית להעביר את מסריו", אמר כריסטופר רודי, עורך ראשי באתר חדשות שמרן שתמך בטראמפ, המעורה בענייניו של איל הנדל"ן. "זו למעשה דרך ישנה, שבעזרתה הוא יכול לפגוש בעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully