וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גרפיטי: נבדקים איומים על נשיא בית המשפט המחוזי מרכז

9.11.2016 / 17:53

לוואלה! NEWS נודע כי הנהלת בתי המשפט בוחנת איומים על השופט אברהם טל, לאחר שהתגלתה כתובת בנתניה הקוראת להתנקש בחייו. לא נמסר אם שונו נהלי האבטחה סביבו. טל ידוע כשופט מחמיר, וכמעט שאין עבריין שלא הופיע מולו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לרצוח את השופט אברהם טל". הגרפיטי בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנהלת בתי המשפט בודקת איומים על השופט אברהם טל, נשיא בית המשפט המחוזי מרכז בלוד – כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. הבדיקה נפתחה לאחר שהתגלתה כתובת גרפיטי בנתניה, ובה נכתב: "יש לרצוח את השופט אברהם טל".

בהנהלת בתי המשפט לוקחים בדרך כלל ברצינות איומים מסוג זה, והדברים צפויים להיבדק במלוא החומרה. עם זאת, בהנהלה לא ציינו אם שונו נהלי האבטחה של השופט.

השופט טל ידוע ככזה הנוקט בקו נוקשה ומחמיר. כמעט כל עתירות האסירים מגיעות אליו, כמו גם ערעורים על ועדות שחרורים. משמע הדבר הוא שאין כמעט עבריין שלא הופיע מולו. בנוסף, השופט טל טיפל במעצרים המנהליים שהוצאו לאנשי הימין, וקיבל את בקשות המדינה לביצועם.

עוד בוואלה! NEWS:
במטה טראמפ לא שוללים העמדת קלינטון לדין: "נחליט בבוא העת"
עבור "הסנאטור הרפובליקני מרחביה", שחר של יום חדש מתחיל
"סובלים באופן שגרתי": ההצעה לאסור קריאות מואזין חוזרת

גזר זין דמיאן קרליק, רוצחה של משפחת אושרנקו, דצמבר 2011. דרור עינב
השופט אברהם טל/דרור עינב

משמר בתי המשפט החליט בחודש שעבר להעלות את הכוננות בבתי המשפט השלום והמחוזי בירושלים, שבהם מכהנות השופטות חגית מאק קלמנוביץ' וג'ויה סקפה שפירא. זאת, בעקבות הסערה סביב החלטותיהן לדחות את עונש המאסר שהוטל על מחבל שביצע פיגוע בירושלים ביום שבו היה אמור להתחיל את מאסרו, וכן לדחות את מעצרו בגין הפרת צו כניסה לירושלים באותו החודש. לאחר הפיגוע פורסמו ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת התייחסויות לאפשרות כי החלטות מחמירות יותר היו יכולות למנוע את האירוע, שבו נהרגו שני בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully