וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כתם לידה נדיר בארבעה דורות במשפחה

9.11.2016 / 13:36

כתם "קרואלה דוויל" בחלק הקדמי של הקרקפת והפנים הגורם לשיער להישאר לבן הופיע אצל פעוטה בדרום קרוליינה, ואז התברר שמדובר בעניין משפחתי

מערכת וואלה!

בכנסת קיבלו בברכות חמות את זכייתו של דונלד טראמפ במרוץ לנשיאות ארצות הברית. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נשא ברכה לנשיא הנבחר ואמר: "אני מאחל לאומה האמריקנית שתוסיף לעמוד מאוחדת אל מול האתגרים של אמריקה ושל העולם. הצלחתך, מר טראמפ, היא גם הצלחתנו".

מוחמד עאמר, בן 24 מטול כרם, הוא הצעיר הפלסטיני שניסה לדקור הבוקר חייל באמצעות מברג, באזור הכפר חווארה שמדרום לשכם. השכפ"ץ שעטה החייל מנע מהמברג לחדור ולפצוע אותו. עאמר נורה ונפצע באורח בינוני. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

פצצת מרגמה נפלה הבוקר בצפון רמת הגולן. אין נפגעים ולא נגרם נזק. על פי הערכות מדובר בזליגת ירי נוספת מכיוון סוריה, כוחות צה"ל סורקים במקום.

תינוקת מדרום קרוליינה נולדה עם כתם לידה נדיר שכבר קיבל את השם "כתם קרואלה דוויל." מדובר בחוסר פיגמנט בחלק הקדמי של הקרקפת והפנים הגורם לשיער להישאר לבן. הכתם הזה עבר בתורשה מאמה, מסבתה ומהסבתא רב?תה של הפעוטה. האם סיפרה שהיא מקווה שילדתה תאמץ את שיערה המיוחד ושתלמד להתעלם מתגובות לא הולמות של אנשים.

תחזית מזג האוויר: היום מעונן חלקית. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וייעשה חם ויבש מהרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully