וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם פתק לבן: "ג'ורג' בוש הבן לא הצביע לטראמפ או לקלינטון"

בתגובה לדבריו של שדרן הרדיו ראש לימבו, לפיהם הנשיא הרפובליקני לשעבר הצביע למועמדת הדמוקרטית, הודיע דוברו כי בוש ואשתו לא מילאו את החלק הנוגע לנשיאות בטופס ההצבעה. "לימבו טועה ועליו להתנצל"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק וורד לידני

(הרגעים הגדולים מהמרוץ לנשיאות ארה"ב)

נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' וו. בוש, לא הצביע בבחירות לנשיאות ארצות הברית – כך מסר הלילה (רביעי) דוברו, פרדי פורד. לדברי פורד, בוש ואשתו לורה לא מילאו את החלק הנוגע לזהות הנשיא בטופס ההצבעה, והצביעו רק למועמדים הרפובליקניים לבית הנבחרים.

הודעתו של פורד פורסמה בעקבות דיווחו של מנחה הרדיו השמרן הפופולרי ראש לימבו, שאמר בשידור למאזיניו כי בוש ואשתו לורה הצביעו עבור המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון. "ראש טועה ועליו להתנצל", אמר פורד
לרשת CNN. הצהרתו של פורד, המגיעה לאחר שדבריו של לימבו פורסמו בכלי תקשורת שונים, מהווים את התערבותם הראשונה של הזוג בוש בבחירות 2016.

עוד בנושא:
הקלפיות מתחילות להיסגר בארה"ב; טראמפ מוביל בקנטאקי ואינדיאנה
"חומה גדולה? רעיון טוב": הקאובוי העירום שר בטיימס סקוור
שעות לתוצאות האמת הראשונות - טראמפ במסר אחרון: "אל תוותרו"

ג'ורג' בוש מגרד בראשו. AP
בחר שלא להשתתף בקמפיין לבחירות 2016. בוש/AP

בוש אמר בעבר כי לא ישתתף בקמפיין הרפובליקני לנשיאות, אך הוא טייל ברחבי המדינה והשתתף בקמפיינים ובאירועי גיוס כספים של מועמדים רפובליקניים לבית הנבחרים ולסנאט, בהם הסנטור רוב פורטמן. ג'ורג' בוש האב, מנגד, אמר לחבריו כי הוא יצביע עבור הילרי קלינטון. בנו האחר, ג'ב בוש, שהתמודד נגד טראמפ בבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית, העדיף לשמור על עמימות בנוגע להצבעתו, ואמר בשבוע שעבר לרשת CNN כי הוא מאמין בבחירות חשאיות.

סקר של הרשת שפורסם הלילה מלמד כי 12% מהבוחרים בארצות הברית - כ-29 מיליון איש - החליטו עבור מי להצביע בבחירות לנשיאות רק בשבוע האחרון. עוד עולה מהסקר כי 62% מהמצביעים החליטו על המועמד שלו יצביעו עוד לפני ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully