וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נחש צפע ירוק הבהיל את הנוסעים בטיסה למקסיקו

8.11.2016 / 13:50

הנחש באורך של כשני מטרים נפל מתאי התיקים למושב הנוסעים, אך פרופסור שהיה על הטיסה גילה תושייה ולכד אותו בעזרת שמיכה. אחרי הנחיתה, לוכדי חיות מקצועיים טיפלו בו

מערכת וואלה

בחירות בארצות הברית: המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון סיימה את ערב הבחירות באירועים עתירי כוכבים ושבה למדינת הבית שלה. יריבה הרפובליקני בטוח בניצחון במדינות המתנדנדות. ההצבעה החלה רשמית בניו המפשיר.

שר החוץ של טורקיה האשים היום את גרמניה בכך שהיא תומכת בארגוני טרור הפועלים נגדה. לדבריו, אנשי "החזית המהפכנית לשחרור העם" והמחתרת הכורדית פועלים על אדמת גרמניה, "אך זוכים לתמיכתה משום שהם מתנגדים לטורקיה". הוא הוסיף כי "גרמניה היא המדינה העיקרית התומכת בטרור מאורגן נגד אנקרה".

נער כבן 16 נפצע באורח בינוני עד קשה בפגיעת כלי רכב בסוס בכביש 79, מציפורי לכיוון סוללים בגליל. לוחמי האש מתחנת נצרת חילצו שני לכודים מהרכב המעורב בתאונה, במצב קל. שני בני אדם נוספים נפצעו אף הם באורח קל ופונו לבית החולים האיטלקי בנצרת.

נחש צפע ירוק באורך של כשני מטרים, גרם לבהלה בטיסה למקסיקו כאשר נפל מתאי התיקים למושב הנוסעים. פרופ' מהאוניברסיטה המקומית שהיה על המטוס לכד את הנחש עם שמיכה. למרות בהלת הנוסעים הטיסה המשיכה כסדרה ונחתה ביעד. לוכדי חיות הוזעקו למטוס לטפל ב"נוסע" הלא רצוי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול עלייה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully