וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שחירפנה את הרשת: לאן נעלמה האצבע שלה?

7.11.2016 / 5:53

אישה פרסמה בטוויטר תמונה של הציפורניים החדשות שלה והפכה לכוכבת רשת בזכות פרט אחד שקשה להתעלם ממנו: יש לה רק 4 אצבעות. לאן נעלמה החמישית? נראה אם תצליחו לעלות על זה

HowToMagic

בסרטון – קסם ארבע האצבעות

9 אצבעות לי יש, כל דבר יודעות הן: משתמשת הטוויטר Larose419 פרסמה בשבוע שעבר תמונה תמימה לכאורה של הציפורניים החדשות שלה - וגרמה לכולם לחשוב שיש לה רק 4 אצבעות. המשתמשת שמזדהה בשם ויקי השוויצה במניקור שעשתה ושיתפה את ציפורניה הדקורטיביות עם עוקביה ברשת החברתית, רק שכולם בחרו להתעסק במה שבאמת מיוחד בתמונה הזאת: אצבע אחת שנעלמה. "משהו חסר כאן, אבל קשה לי לשים את האצבע על זה", כתב אחד.

כמה אצבעות אתם רואים בתמונה?

התמונה הפכה מהר מאוד לויראלית בצרפת, ורבים הציפו את המשתמשת בהודעות בצרפתית. "קיבלתי המון הודעות, ואני לא יכולה לצחוק מהבדיחות שלהם כי אני לא מבינה את השפה", סיפרה ויקי ל"פלייבאז".

אז מה באמת עומד מאחורי התמונה הזאת? ולאן נעלמה לה אצבע? אז זהו, שלויקי יש חמש אצבעות, אך מאחר שהיא גמישה מאוד, היא הצליחה להסתיר אחת מהן מתחת לאחרות (זה די פשוט. הדגמה בהמשך). ויקי שיתפה את התמונה בתור בדיחה פרטית לחבריה שגמישים כמוה, אך לא ציפתה לטירוף שיצרה, "אני גם לא חושבת שזה מצחיק יותר", היא סיפרה. ברשת חושבים אחרת, כשבצרפת התמונה הפכה למם וזכתה לאינספור גרסאות משעשעות.

עוד באותו נושא

לא תאמינו כמה מהיר וקל לקשור עניבה בשיטה הזאת

לכתבה המלאה

ככה עושים את זה:

קסם 4 האצבעות. טוויטר, צילום מסך
אהההההה....../צילום מסך, טוויטר

תגובת הגולשים:

ואז הדבר הפסיכי הזה קרה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully