וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביטן: "עצרת רבין מסמלת את האשמת הליכוד בהסתה לרצח"

6.11.2016 / 12:57

לאחר שטען כי "רצח רבין אינו פוליטי", אמר יו"ר הקואליציה באולפן וואלה! NEWS כי התכוון שהוא "לא היה פוליטי-מפלגתי". הוא הסביר כי חברי סיעתו לא מגיעים לעצרת כי היא מסמלת "האשמה של 21 שנה" כלפיהם. על התאגיד: "לא צריכים ליישם אג'נדה על חשבון הציבור"

עריכת וידאו: ניר חן.

לאחר שטען באירוע "שבתרבות" בחולון אתמול כי רצח רבין לא היה אירוע פוליטי, ניסה היום (ראושן) יו"ר הקואליציה דוד ביטן להסביר את עצמו באולפן וואלה! NEWS ואמר: "לא לכך התכוונתי. התכוונתי שהרצח לא היה פוליטי-מפלגתי. אחרי הרצח ניסו להאשים אותנו בהסתה לרצח, דבר שלא היה נכון". הוא הוסיף: "אני מוכן לקבל את זה שלא הובנתי כראוי. ניסו לומר בזמנו שהסתנו לרצח, דבר שלא היה נכון. עברנו אז תקופה קשה. לכן אנחנו לא הולכים לעצרת שמסמלת את ההאשמה הזאת, מאז ו-21 שנה עד היום. לזה התכוונתי ואני עומד על הדברים". לסיום, הבהיר: "אני לא צריך להתנצל. הכוונה שלי הייתה שאנחנו לא היינו קשורים לעניין, ולכן האשמה שמאשימים אותנו לא מקובלת עליי".

בנוגע לתאגיד השידור הציבורי, טען ביטן כי ניתן לעשות לעיתונאים את התחקיר המקיף שעורכת התקשורת על בעלי תפקידים ציבוריים או ממשלתיים. "למשל, בנושא של רן ברץ אתם עשיתם את זה. בדקתם את הפייסבוק שלו ודאגתם שלא יקבל את התפקיד. בכלל אין הבדל, משום שמדובר בתאגיד ציבורי שאנשים רוצים להתקבל אליו. בכל ראיונות שאלו אותי מאיפה אנחנו יודע שמדובר באנשים השמאל, וכשאני מוכיח אז באים אליי בטענות", אמר.

רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת ודוד ביטן יור ועדת הכנסת, 8 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
"אני מוכן לקבל את זה שלא הובנתי כראוי". ח"כ ביטן/נועם מושקוביץ

"הפייסבוק זה דבר ציבורי, כשאדם כותב הוא כותב את זה לכולם. כשמדברים עליכם, העיתונאים, אתם נכנסים להיסטריה. מדובר בשלושה עובדים מהנהלת התאגיד, אין מה להיבהל. זה לאנשים שם יש עמדה מהשמאל ואנטי-ממשלתית, זה ברור מאליו. הבעיה שלנו היא לא רק שהם שמאל או אנטי-ממשלתי, הבעיה שלנו זה הרצון ליישם את האג'נדה הזאת. מדובר בשידור ציבורי שצריך להיות מאוזן. אנשים לא צריכים לממש את האג'נדה שלהם על חשבון הציבור", אמר. "רוצים לממש את האג'נדה הזאת? שירכשו רדיו, שירכשו טלוויזיה ויעשו מה שהם מבינים. לגופים פרטיים אין לנו טענות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עצרת זיכרון לרצח יצחק רבין, תל אביב. 5 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
רבבות בעצרת בכיכר רבין, אמש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully