וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי הטבח בפריז: ה"בטקלאן" ייפתח מחדש - עם הופעה של סטינג

5.11.2016 / 0:51

המועדון שבו נטבחו 90 בני אדם בידי מחבלי דאעש, יפתח את שעריו אחרי שיפוץ נרחב, בדיוק שנה אחרי מתקפת הטרור בעיר. הזמר הבריטי הודיע כי יופיע באירוע הפתיחה החגיגי ושיקדיש את ההופעה לקורבנות הפיגוע: "אסור לשכוח אותם"

צילום: רויטרס

אולם ההופעות "בטקלאן" שבפריז, שבשנה שעברה פרצו אליו מחבלים והרגו 90 בני אדם, ייפתח מחדש בשבוע הבא, שנה בדיוק אחרי הטרגדיה. באירוע הפתיחה החגיגי יופיע הזמר סטינג, בהופעה שתוקדש להרוגי הפיגוע.

סטינג, לשעבר סולן להקת "פוליס" ובעל קריירת סולו ארוכת שנים, הודיע על ההופעה הצפויה בהודעה באתר האינטרנט שלו. "בהחלטה להופיע ב'בטקלאן' נכבד את זכרם של אלה שנפלו. אסור לשכוח אותם", כתב הזמר בן ה-65.

ההכנסות מההופעה, שתיערך ב-12 בנובמבר, יועברו לשני ארגוני צדקה הפועלים לסייע לקורבנות מתקפת הטרור שאירעה בעיר הצרפתית ב-13 בנובמבר בשנה שעברה. חלק מהנפגעים הוזמנו לאולם לרגל אירוע הפתיחה.

אולם הבטלקאן נפתח מחדש, שנה אחרי הטבח. רויטרס
"שיפצנו כדי שלא יישאר דבר מהלילה הזוועתי ההוא"/רויטרס

ג'רום לנגלט, ראש החברה שבבעלותה ה"בטקלאן", מוסד חשוב לחובבי רוק ומסיבות בכל הגילים, אמר כי האולם שופץ לחלוטין, אך ציין כי מראהו לא השתנה בצורה דרסטית. "זה אותו הבטלקאן", אמר. "בחרנו לשנות הכול מבלי לשנות כלום – לשנות אותו כך ששום דבר לא יישאר מהלילה הזוועתי ההוא, אבל לא לשנות כלום מהנשמה וההיסטוריה של הבטקלאן", הוסיף במסיבת העיתונאים שקיים לכבוד הפתיחה. עוד אמר כי אירוע הפתיחה מחדש הוא "לא טקס זיכרון, אלא הופעה".

במתקפת הטרור המשולבת בפריז בשנה שעברה נהרגו 130 בני אדם, כאשר כמה חמושים ומחבלים מתאבדים תקפו מחוץ לאצטדיון בפריז, בבתי קפה בעיר ובמועדון ה"בטקלאן". המתקפות בוצעו בידי מחבלי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), שקרא לתומכיו לתקוף את צרפת בתגובה לתקיפותיה את בסיסי הארגון בעיראק ובסוריה.

(עדכון ראשון: 18:51)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פינוי פצועים מחוץ לאולם המופעים "בטקלן", פריז, 13 בנובמבר 2015. רויטרס
חילוץ פצועים מהמועדון אחרי הפיגוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully