וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מ"חתונת הדמים": הקורבן מדדה אחרי שנדקר - ומתמוטט בכביש

שלומי גבאי

3.11.2016 / 1:00

בתיעוד מרצח אלמוג פדל לפני כחודש וחצי, נראים החתן, אחיו ואביו, שהואשמו בהריגה בלבד, מתקוטטים עם הקורבן ודוקרים אותו פעמים רבות. גם כשהוא שרוע ושותת דם במרכז הכביש, איש לא מעניק לו סיוע רפואי. אמו של הקורבן: "הוא היה בן בית במשפחת הנאשמים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

בתיעוד מזירת הקטטה שבה נדקר למוות אלמוג פדל בחתונה בפרדס חנה בחודש ספטמבר האחרון, שהותר אתמול (רביעי) לפרסום, נראה פדל מדדה מן המקום ומנסה להימלט לאחר שנדקר חמש פעמים לפחות - עד שמתמוטט באמצע הכביש השמוך למסעדה שבה נערכה החתונה. גם כשהיה שרוע, לא קיבל סיוע רפואי מאיש. לפני כן, נראים החתן ירין ביטון, בן 22, אביו אבי ביטון, בן 44, ואחיו תמיר פרץ, בן 20, תוקפים את פדל. לפי כתב האישום, בצילומי האבטחה נראה אחד הנאשמים נע בחדות לעבר פלג גופו התחתון של הנרצח ודוקר אותו.

לאחר נפילתו של פדל נמלטו שלושת התוקפים מהמקום, וביטון האב נתן את הסכין למעורב נוסף, לי פרץ, והורה לו להעלים אותה. על פי טענת הפרקליטות, פרץ לקח את הסכין והחביא אותה בסמוך לעץ שבמקום. במהלך החקירה אותרה הסכין, אולם ללא ממצאים הקושרים את המעורבים לתקרית. לאחר דקירתו של פדל, החליפו השלושה בגדים וכשהמשטרה הגיעה לביתם, נמצאו כתמי דמו על בגדיהם ובכיור המקלחת.

"בתקופה מסוימת אלמוג היה בן בית בבית משפחת ביטון. לאחר מכן היה ביניהם נתק", סיפרה אווה, אמו של פדל. "הוא הוזמן לחתונה והתכונן אליה. הוא קנה בגדים חדשים ויצא מהבית לחגוג, תוך כדי האירוע הוא העלה תמונה לאינסטגרם וכתב: 'ליל תענוגות'. אנחנו לא באמת יודעים מה קרה שם. איך קורה שאנשים שחוגגים את שמחתם לוקחים סכין והורגים ילד? האם היו שיכורים מידי? אני סומכת על מערכת המשפט שתעשה צדק ושמי שעשה זאת ישב שנים רבות בבית הסוהר".

עוד בוואלה! NEWS:
"חתונת הדמים" בפרדס חנה: האב ובניו הואשמו בהריגה ולא ברצח
הרצח בפרדס חנה: אב החתן חשוד שהזמין את הקורבן לסולחה ודקר אותו למוות
הרצח בחתונה: המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למסעדה בפרדס חנה

הקטטה בחתונה בפדרס חנה, ספטמבר 2016. מצלמות האבטחה, צילום מסך
אחת הקטטות שהתפתחה מחוץ לחתונה בפרדס חנה/צילום מסך, מצלמות האבטחה

בצילומים נוספים נראים פדל וביטון מחובקים, זמן קצר לפני הקטטה שהובילו למותו של הראשון. השניים נראים מיודדים, לאחר שעשו בינהם "סולחה" על רקע סכסוך כספי שהיה ביניהם. פדל היה לחברם של האב, עבריין מקומי שלאחרונה התחבר לארגון פשיעה גדול, ועסק בהימורים והלוואות בשוק האפור, והבן.

דבר החתונה נשמר בסוד בקרב משפחת ביטון, לאחר שהמשטרה הזהירה את אבי כי עבריינים מקומיים באיזור השרון מעוניינים לפגוע בו. מספר המשתתפים היה נמוך יחסית - רק כמה עשרות אנשים אשר נבחרו בקפידה, ובהם פדל. כל המשתתפים נחקרו לאחר מכן במשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלמוג פדל ואבי ביטון החשוד ברצח בחתונה בפרדס חנה בספטמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
פדל/חטיבת דובר המשטרה

ביטון טען בחקירתו במשטרה כי היה שיכור ואינו זוכר דבר מליל האירוע. בנו, ירין, סירב למסור פרטים אודות המוזמנים והמשטרה נאלצה לאתר אותם באופן אישי לאחר ששמה את ידה על תיעוד החתונה.

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אב ושני בניו בתיק הרצח של פדל. עם זאת, אבי וירין ביטון, מאור עקיבא, הואשמו בהריגה ולא בעבירת רצח בשל קושי בראיות. השלושה הואשמו גם בעבירות של החזקת סכין ושיבוש מהלכי חקירה. מעצריהם הוארכו עד 17 בנובמבר.

הנאשמים תמיר פרץ ואבי ביטון ברצח אלמוג פדל בחתונה בפרדס חנה בספטמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
תמיר פרץ ואבי ביטון/חטיבת דובר המשטרה

עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים את שלושת הנאשמים, מסרו לאחר הגשת כתבי האישום: "מרשינו מכחישים בתוקף את כל המיוחס להם, המנוח היה חברם הטוב ואובדנו קשה להם. עצם העובדה שלא נמצאו על הסכין שבה לכאורה בוצעה העבירה טביעות אצבעות או ממצאי DNA מחזקת את טענתם כי הם אינם קשורים כלל לאירוע. נלמד את פרקטי כתב האישום ונוכיח את חפותם בבית המשפט".

במקביל, הוגש בבית משפט השלום בחדרה כתב אישום נגד פרץ, בן 28 מאור עקיבא, שעזר לחבריו להסתיר את הסכין. הוא הואשם בעבירה של סיוע לאחר מעשה ומעצרו הוארך עד 10 בנובמבר.

(עדכון ראשון: 19:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully