וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש שטיפס עד לקומה השלישית כדי להציל תינוק שנתלה באוויר

7.11.2016 / 8:51

ספיידרמן אנושי חסר מעצורים טיפס כל הדרך עד לקומה השלישית של בניין כדי להציל פעוט בן שנתיים שנתלה על חלון בין חיים למוות. קשה לצפייה

CCTV

ראינו המון מעשי גבורה ראויים לשבח - אבל בדבר כזה עוד לא נתקלנו: איש אמיץ במיוחד שזכה ביושר לכינוי "הספיידרמן האנושי" תועד במצלמה מטפס על קיר בניין עד לקומה השלישית כדי להציל תינוק בן שנתיים שנתקע עם ראשו בחלון הסורגים ונתלה באוויר - כשכל תנועה זעירה יכולה להביא למותו.

ליאנג לי לא חשב לרגע - וכששמע את אחד משכניו קורא לעזרה, מיהר לזירת האירוע וטיפס על הסורגים החיצוניים של הבניין כדי לתפוס את הילד לפני שזה יפול. הוריו של הילד לא נכחו בבית בעת התקרית - כך שלא היה ניתן להיכנס לדירה ולהצילו מבפנים. ליאנג היה בטוח שאם התינוק יזיז את ראשו שמאלה או ימינה - הוא יפול ולכן יצא למבצע החילוץ המפחיד הזה מבלי להמתין למכבי האש שכבר עשו את דרכם למקום.

ספיידרמן האנושי מציל תינוק. צילום מסך
ספיידרמן האנושי מציל תינוק שנתלה מהחלון/צילום מסך

הסרטון - שצולם ביום חמישי בבניין בליאוצ'נג, סין - מציג את עוברי האורח ההמומים שלא האמינו למראה עיניהם כשליאנג, שגר בבניין הסמוך, החל לטפס לעבר התינוק. "הגעתי לכאן ומצאתי את הילד בקושי זז. רגליו רעדו. החלטתי לטפס כשחששתי שהוא בסכנה", הוא סיפר לחדשות.

כשהגיע לתינוק, הוא הצליח לאחוז בו ביד אחת ושבשנייה המשיך לאחוז בחוזקה בסורגים. עוברי האורח פרסו שמיכה מתחת לחלון למקרה שליאנג או הילד יפלו. לא עבר זמן רב עד שבחור שעובד בחברת מנעולים הגיע למקום ופרץ את דלת הבית. ביחד השניים חילצו משם את התינוק בשלום. הוריו של הילד שבו הביתה מאוחר יותר ומאז לא מפסיקים להודות לליאנג על מעשה הגבורה שלו. פשוט מדהים.

עוד באותו נושא

צפו: "ספיידרמן האמיתי" מציל פעוט מנפילה מהקומה השישית

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully