וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור לרחם על נוחי דנקנר

31.10.2016 / 15:57

העבריין מבקש מבית המשפט שייראה בו כקורבן, ומבקש שיזכרו לו לטובה את הפעילות העסקית שלו. אבל לעשרות משפחות בישראל, מדובר באיש שהביא רק צער – וגם להם מגיע להישמע. דעה

כבוד השופט חאלד כאבוב, אתמול שמעת את עדי האופי של העבריין נוחי דנקנר, שלפני זמן מצאת אותו אשם בביצוע עבירות של מרמה בניירות ערך. דנקנר ושותפיו לפשע פעלו בניגוד לחוק והכניסו יד לכיס של הציבור ובמרמה הוציאו כסף שלא להם. דנקנר עמד מולך מושפל ראש וביקש רחמים. לרגע, כבודו, דבריו היו משכנעים. לרגע, נראה כי מדובר באדם ישר דרך שמעד באופן חד פעמי. ואז הוא התחיל לדבר, ואמר לך: "המעמד הזה קשה לי מאוד. מה יש לו לאדם מלבד שמו הטוב? הרי שם טוב טוב משמן טוב. אני עומד בפני כבודו בצומת משמעותי של מסע חיי, שאפתי ללכת בדרך הנכונה להתנהל ביושר ובנדיבות. נפלה לידי הזכות לעמוד בראש קבוצה עסקית מובילה. השנים האחרונות היו קשות מאוד מאוד איבדתי את שאהבתי. את היכולת לשלב פעילות עסקית עם סיוע לקהילה. נפגע שמי וכבודי, ירדתי מנכסי, ונותרתי בעל חוב עצום למערכת הבנקאית, חוב אותו התחיבתי לשלם". לרגע, נראה שהוא הקורבן האומלל.

נוחי דנקנר. הדר חורש, מערכת וואלה! NEWS
דנקנר בביקורו בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, הדר חורש

אבל ראוי להזכיר, כבוד השופט - לאיש הזה לא מגיע רחמים. זו לא פעם ראשונה שהוא מסב נזק לציבור. זה איש שהרס לא מעט משפחות בישראל. זה איש שהפקיר את עובדיו. זה איש שגרם לאנשים לשלוח יד בנפשם, לחלות, ולמות מצער ושברון לב.

זה האיש שהיה בעליו של עיתון מעריב יחד עם עופר נימרודי. גילוי נאות, זה היה העיתון בו עבדתי מתוקף תפקידי כאיש חדשות. לפני יותר מארבע שנים קרס העיתון בבעלותם ומאות עובדים נשלחו לרחוב. חלק לא קטן מאותם עובדים שאני אחד מהם נשלחו לרחוב מבלי שישולם להם הפנסיה הפיצויים והשכר להם היו זכאים אנשים שעבדו 15 עשרים לשלושים שנים.

עד היום דנקנר את עופר נימרודי חייבים חוב מוסרי וכספי לעשרות משפחות בישראל. גם אתמול כשביקש את רחמי בית המשפט לא העלה על שפתיו את המחויבות שלו לאותם עובדים לאותן משפחות אלא רק לבנקים שאולי ביום שייצא מבית הסוהר יוכל לשוב ולעשות עסקים עם אותם בנקים כאילו לא היה דבר רע בעברו.

לבית המשפט יכול עבריין להביא עדי זכות בטרם ייגזר עונשו, כאשר שיטת המשפט בישראל לא מאפשרת להביא עדי חובה מול העבריין בטרם ייגזר עונשו. אם יהיה ניתן להביא עדי חובה אני מאמין שרבים ממשפחת מעריב היו מתייצבים מולך, כבוד השופט, ומספרים על האיש שגזל את כבודם פרנסתם וכספם. כבוד השופט אל תטעה מדברים שאמרו פוליטיקאים שסיפרו דברי הלל על העבריין.

כבודו, העבריין דנקנר נשפט בפניך על עבירת מרמה בניירות ערך אבל זו ההזדמנות שלך לעשות צדק ולא רק משפט ולגזור את עונשו לחומרה של האיש שגנב את כספי אבל יותר מכל את כבודי ופרנסתי. זכור, זה האיש שהביא צער על לא מעט בתים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully