וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | אוסטרליה: שודד פרץ לחנות לבעלי חיים וגנב נחשים

31.10.2016 / 14:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

עם פתיחת מושב החורף התכנסה הבוקר ועדת הכספים, לדיון בתקציב הדו-שנתי וכן בסוגיית תאגיד השידור הציבורי. שר האוצר משה כחלון המתנגד לסגירת התאגיד הצהיר בישיבה: "אני לא מתכוון לוותר, אם אצטרך להטיל וטו, אטיל".

בית המשפט הרשיע היום את אחד הנערים שהשתתף ביידוי האבנים שהרג את אלכסנדר לבלוביץ', הנחשב להרוג הראשון של גל הטרור האחרון. לפי הסדר טיעון שנחתם עמו, הנער יישלח לתשע שנות מאסר ויפצה את משפחת ההרוג בסך של 10,000 שקלים.

מאות תושבי הגליל ופעילים חברתיים הפגינו היום מול משכן הכנסת במחאה על הפרת הבטחת הממשלה להזרים 18 מיליארד שקלים לפיתוח הצפון. הפעילים נכנסו גם לישיבת ועדת הכספים, שם קטעו את דבריו של שר האוצר כחלון והשליכו גלילי נייר טואלט. בעקבות זאת הם הוצאו מהדיון.

רוב השודדים פורצים לבתי עסק כדי לגנוב כסף או מכשירי חשמל, אבל לא השודד הזה: האיש שבתמונה פרץ לחנות לבעלי חיים בסידני, אוסטרליה, וגנב משם – נחשים. משהו אומר לנו שאם הוא לא מפחד מהם, הוא כנראה לא יפחד גם מהשוטרים שמחפשים אחריו.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום. מחר – התקררות וגשם צפוי לרדת בצפון ובמרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully