וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שוטרי מג"ב נפצעו קל בפיגוע דריסה בגוש עציון; המחבל נורה למוות

המחבל חאלד חליל, שפגע בשלושה ליד בית אומר, נורה למוות בזירה. גורמים בחברון לוואלה! NEWS: הוא נעצר על ידי המשטרה הפלסטינית ושוחרר הבוקר מטיפול רפואי. קודם לכן נפצע בראשו בן 5 מיידוי אבנים בכביש תקוע, ומצבו קל

צילום: תיעוד מבצעי מד"א ודוברות כיבוי והצלה, עריכה: ניב מעוז

שלושה שוטרי מג"ב נפצעו היום (ראשון) באורח קל בפיגוע דריסה ליד בית אומר שבגוש עציון, כך על פי הודעת המשטרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשלושה טיפול רפואי בזירה ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהם סובלים מחבלות בגפיים.

מדוברות מג"ב נמסר כי הרכב הגיח לעבר הלוחמים במהירות, עם פריסתם באזור לצורך פעילות מבצעית. השלושה הצליחו להתחמק מהמכונית באופן חלקי ולהימנע מפגיעה קשה. לוחמים נוספים שהיו במקום ירו לעבר הדורס, חאלד אחמד חליל, תושב בית אומר בן 23, ומותו נקבע בזירה תוך זמן קצר.

מקורות פלסטינים בחברון מסרו לוואלה! NEWS כי מבצע פיגוע הדריסה נעצר זה לא מכבר יחד עם שני אחיו ואביו על ידי המשטרה הפלסטינית בגין עניין פלילי משפחתי. חליל הועבר לבית חולים בעיר בנסיבות לא ברורות, והבוקר שוחרר ממנו.

עוד בוואלה! NEWS:
פלסטיני שניסה לדרוס ולדקור חיילים במוצב עפרה נורה ונפצע קשה
שני בני 8 נתפסו עם סכינים ליד התנחלות: "נשלחנו לעשות פיגוע"
המדינה דורשת 15 שנות מאסר ל"מחבלת המספריים"

פיגוע הדריסה בבית אומר – הרכב הדורס. חטיבת דובר המשטרה
זירת פיגוע הדריסה, הערב/חטיבת דובר המשטרה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גוש עציון. גוגל מפס, עיבוד תמונה
גוש עציון/עיבוד תמונה, גוגל מפס

זמן קצר לפני כן, ילד בן חמש נפצע באורח קל מיידוי אבנים בכביש תקוע, סמוך למעלה עמוס, ממזרח לזירת פיגוע הדריסה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מעמדה צבאית סמוכה, כשהוא סובל מחבלה בראשו. לא ידוע על נפגעים נוספים באירוע. אביו של הפצוע מסר: "תודה לאל, על התגובה המהירה של צוותי החילוץ והטיפול, ועל כך שהוא לא נפגע קשה".

אתמול ניסה פלסטיני כבן 30 לדרוס ולדקור חיילים במוצב ליד ההתנחלות עפרה, אולם הוא נורה ונפצע באורח קשה מבלי שהצליח לפגוע באיש. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים. על פי דובר צה"ל, הפלסטיני ניסה לדרוס את החיילים במהלך בידוק כלי רכב שגרתי במחסום.

ביום רביעי האחרון שני ילדים בני שמונה נתפסו עם סכינים ליד ההתנחלות מגדל עוז בגוש עציון. מצה"ל נמסר כי לאחר שנעצרו על ידי כוח צה"ל, סיפרו בחקירתם כי תכננו לבצע פיגוע. "לקחו אותנו ברכב, נתנו לנו סכינים ואמרו לנו ללכת לעשות פיגועים", סיפרו לחוקרים, על פי הודעת צה"ל.

(עדכון ראשון: 17:10)

יידוי אבנים בכביש תקוע סמוך למעלה עמוס בצומת  ילד כבן 5 במצב קל עם חבלה בראש.. הצלה יהודה ושומרון
המכונית שנפגעה מאבן באזור תקוע היום/הצלה יהודה ושומרון
פיגוע הדריסה בבית אומר – הרכב הדורס. חטיבת דובר המשטרה
זירת פיגוע הדריסה, הערב/חטיבת דובר המשטרה
פיגוע הדריסה בבית אומר – הרכב הדורס. חטיבת דובר המשטרה
זירת פיגוע הדריסה, הערב/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully