וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נצא לקלפיות - ננצח": קלינטון לא נותנת ל-FBI לפגוע בספרינט הסיום

חידוש חקירת המיילים שבה מעורבת הטילה צל כבד על המרוץ לנשיאות, אך המועמדת הדמוקרטית מעדיפה שלא להתעכב על הסברים. לפי "הרווארד", המצביעים הצעירים מעדיפים את קלינטון - שמגיעה לבמות הגדולות של כוכבי הפופ וקוראת לקהל להצביע - על פניו של טראמפ

עריכה: ניר חן

(דיון עם ח"כ מייקל אורן באולפן וואלה! NEWS)

סוף השבוע הסוער שעבר על מטה המפלגה הדמוקרטית, עם חידוש חקירת ה-FBI בנושא המיילים שבה מעורבת המתמודדת לנשיאות הילרי קלינטון, לא ריפה את ידיה ונראה כי היא החליטה שלא לבזבז זמן רב על הסברים. מעבר לשלוש ההתייחסויות הרשמיות שהעניקה קלינטון במסיבות עיתונאים, ובהן קראה לבולשת הפדרלית לפרסם את המידע המלא בנוגע למיילים, המשיכה בעצרות הבחירות כרגיל ואתמול הגיע להופעה של הזמרת ג'ניפר לופז במיאמי, וקראה: "אם נצא לקלפיות - ננצח".

לא תהיה זו ההופעה הראשונה של המועמדת הדמוקרטית לצד זמרי פופ, כשבשבוע הבא היא צפויה לעלות גם על בימת ההופעות של הראפר ג'יי זי בקליבלנד, ולאחר מכן לצדה של הזמרת קייטי פרי בפילדלפיה - שלושה ימים לפני הבחירות. קלינטון מכוונת לקהל הצעיר, לאחר שעלה בסקר של אוניברסיטת "הרווארד" כי היא מובילה על דונלד טראמפ בקרב קהל המצביעים בן 29-18, אף שיריבה בעצמו מעין כוכב טלוויזיה.

עוד בנושא:
הסיוט של קלינטון חזר: האם ה-FBI הכתיר את טראמפ לנשיא?
ההסתרה, ההיתממות וההתנצלות: תולדות הפרשה שמאיימת להפיל את קלינטון
המיילים שצצו בחקירה אחרת: הגילויים החדשים בפרשה שרודפת את קלינטון

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון בהופעה של ג'ניפר לופז במיאמי, אוקטובר 2016. רויטרס
קלינטון עם לופז והזמר הלטיני מארק אנתוני/רויטרס

אמש התייחסה קלינטון לחקירה, וכינתה את הודעת ראש ה-FBI על חידושה "חסרת תקדים ומטרידה מאוד". לדבריה, עיתויה, שבוע וחצי לפני הבחירות, הוא "מוזר". עוד היא הוסיפה כי יריבה הרפובליקני מפרסם שקרים לגבי חידוש החקירה "ומוליך את העם האמריקני שולל".

טראמפ, לעומת זאת, סבור גם הוא כי יש משהו מטריד בהתנהלות הרשויות בעניין. במהלך הלילה האשים את משרד המשפטים בהגנה על יריבתו ואמר: "לזה אני מתכוון כשאני אומר שהמערכת מושחתת". טראמפ התייחס בדבריו לכך שגורמים במשרד המשפטים הזהירו את ראש ה-FBI, ג'יימס קומי, משליחת המכתב המודיע על חידוש החקירה בפרשה.

דונלד טראמפ נואם בכנס בחירות בניו המפשייר, אוקטובר 2016. רויטרס
"לזה אני מתכוון כשאני אומר שהמערכת מושחתת". טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully