וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה לחג: חברי ארגון פשיעה גדול הפיקו עשרות ליטר יין בכלא

28.10.2016 / 15:57

סוהרים בכלא רימונים מצאו 15 ליטרים של יין, שהותסס מבקבוקי מיץ ענבים המיועדים לקידוש, בידי אסירים, חלקם מזוהים עם ארגון פשע גדול. לוואלה! NEWS נודע כי אחד האסירים, שנחשד בהעברת המידע למפקד הכלא, ספג איומים על חייו

איציק אברג'יל עוזב את כלא רימונים, בדרך להסגרתו לארה"ב יחד עם אחיו מאיר אברג'יל, ינואר 2011. שלומי  גבאי, שלומי גבאי
האסירים הכניסו לבקבוקי מיץ ענבים פרוסות לחם שגרמו לתסיסה. כלא רימונים/שלומי גבאי, שלומי גבאי

סוהרים בכלא רימונים שבשרון איתרו לאחרונה 15 ליטרים של יין שעבר התססה בידי אסירים, חלקם מזוהים עם ארגון פשע גדול, במהלך פשיטה על אגף 6 בבית הסוהר. היין נמצא לאחר שלמפקדי הכלא הגיע מידע מודיעיני במהלך חג הסוכות, שלפיו האסירים חוגגים את חגי תשרי בשתיית היין האלכוהולי שהוכן ממיץ הענבים נטול האלכוהול המסופק להם לקידוש.

ממידע שהגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי כמה מהאסירים, המזוהים עם ארגון פשיעה גדול, חשדו בחברם שהעביר את המידע על הכנת היין למפקדי הכלא. עוד עולה כי אתמול (חמישי) האסירים הודיעו לחברם שעליו לעזוב את האגף שבו הוא שוהה עד יום ראשון בצהריים – אחרת חייו יהיו בסכנה.

על פי המידע המודיעיני שבעקבותיו נערכה הפשיטה, האסירים אספו את בקבוקי מיץ הענבים שמספק שב"ס ושדרגו את המשקה בהפיכתו ליין משכר. הם מילאו מכלים במיץ הענבים והכניסו אליהם צימוקים ותמרים עשירים בסוכר. כמו כן, לבקבוקים הוכנסו פרוסות לחם, שתפקדו כשמרים ויצרו תסיסה.

האסירים, לפי הערכות, הצליחו להפיק כמה עשרות ליטרים של יין. את חלק מהכמות הספיקו לשתות, ו-15 ליטרים נתפסו. אחד האסירים נשפט על ידי מפקד האגף והמשקה האלכוהולי הוחרם.

עוד בוואלה! NEWS:
תושבי אילת זועמים לאחר ההצפות בעיר: "לטפל בזה פעם אחת ולתמיד"
עשר שעות לבדיקת רופא: מיון היולדות בתל השומר קרס
אנדרטה לזכר חיילי צה"ל הוצתה והושחתה בהר חברון: "פגיעה במשפחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully