וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן הזמין זוג לקיים יחסי מין מולו - ומת ממנת יתר בזמן שאיים עליהם

29.10.2016 / 7:03

שרירן ודוגמן מת ממנת יתר של אקסטזי לאחר שהזמין בני זוג לבית הוריו כדי לצפות בהם מקיימים יחסי מין. רגע לפני שהעניינים יצאו משליטה, הוא איבד הכרה ומת

פייסבוק

ג'ורדן גרייטוויק בן ה-26 פיתה זוג צעיר להתלוות אליו למסיבת סמים בבית הוריו - ותכנן לצפות בהם מקיימים יחסי מין. כשהעניינים יצאו משליטה והזוג ניסה לברוח, גרייטוויק התעלף ומת ממנת יתר של אקסטזי - כך דווח בתקשורת הבריטית השבוע.

דוגמן הגוף השרירי נטל כמות משמעותית של MDMA בזמן ששהה בבית הוריו שבכפר הציורי הארטלי ווינטניי, המפשייר. במקום נכחו בני הזוג ליימה סינקה וברנדון הרסיי, אותם פגש גרייטוויק לראשונה באותו ערב במועדון. הוא הזמין אותם לבוא עמו לבית הוריו תוך שהוא מציין בפניהם שהוא מרוויח 80 אלף דולר בשנה ושיש בחזקתו סמים. על פי ממצאי החקירה, השלושה עזבו את מועדון ה"מו מו" במונית בשעות הבוקר המוקדמות ב-3 ביוני – ועצרו באמצע הדרך כדי שגרייטוויק יוכל למשוך כסף מהכספומט בסופר. המשטרה מאמינה שהכסף נועד לרכישת ה-MDMA.

ג'ורדן גרייטוויק מת ממנת יתר בזמן שצפה בסקס. צילום מסך, פייסבוק, צילום מסך
ג'ורדן גרייטוויק מת ממנת יתר של אקסטזי/צילום מסך, צילום מסך, פייסבוק

בהצהרה כתובה, סינקה טענה שג'ורדן ביקש ממנה לצפות בה ובחבר שלה מקיימים יחסי מין ואמר שהוא מעוניין להניח את היד שלו על הישבן שלה. לדבריה, ברנדון הסתייג מהרעיון וביקש ממנו לא לגעת בה. "הוא רצה לצפות בנו עושים סקס. הוא הניח את היד שלו על הישבן שלי וברנדון אמר לו לא לגעת. הם יצאו החוצה וכשחזרו ג'ורדן עמד בכניסה. רציתי ללכת, אבל ג'ורדן חסם את היציאה. הוא לא הקשיב לי. הוא הניח את היד שלו על צווארו של ברנדון ונורא פחדתי כי חשבתי שג'ורדן הולך להרוג את ברנדון ולאנוס אותי". ברנדון הוסיף וכתב: "הוא פשוט בהה בעיניים שלי ולא הגיב. הורדתי את הידיים שלו ממני והוא הרפה. הוא הלך לפינה ונפל לרצפה על הפנים שלו. סובבתי אותו. הוא היה כחול לגמרי והחל לרעוד. יצא לו קצף מהפה".

סינקה מיהרה להעיר את אביו של גרייטוויק, אדם, סוחר עתיקות, שיצא החוצה לעזור לבנו עד שהגיעו החובשים. זה כבר היה מאוחר מדי בשביל ג'ורדן. בחקירה שלאחר המוות נמצא שריכוז הסם בדם היה גבוה באופן משמעותי והביא להרעלה.

עוד באותו נושא

צפו: האורגיה ברכב הסתיימה בתאונה ופצועים

לכתבה המלאה
הזוג שקיים יחסי מין מול גרייטוויק. פייסבוק, צילום מסך
הזוג שהצטרף לחגיגות בבית הוריו של גרייטוויק/צילום מסך, פייסבוק

זוגתו של גרייטוויק, אליזבת' ריינולדס, כלל לא הייתה נוכחת בתקרית ואמרה בחקירה שג'ורדן נהג להשתמש במספר סוגים שונים של סטרואידים, ושהוא תכנן לקבל תמיכה בהתמכרות שלו לאלכוהול. "ידעתי שהוא התמסר לפיתוח גוף ובילה המון זמן במכון לפני שפיתחנו מערכת יחסים. הוא השתמש בכמות גדולה של סטרואידים. היו לו כל מיני סוגים שונים, אותם הוא הזריק לכתף או לירך שלו". אדם שמכיר היטב את ג'ורדן ומשפחתו מסר: "זה עצוב מאוד. אבדה מיותרת. הוא לא רצה למות או סבל מהרס עצמי. הוא השקיע בעצמו והיה אדם מאושר. פשוט חבל".

ג'ורדן גרייטוויק מת ממנת יתר בזמן שצפה בסקס. צילום מסך, פייסבוק, צילום מסך
ג'ורדן גרייטוויק בילה את מרבית זמנו במכון והשתמש בסטרואידים/צילום מסך, צילום מסך, פייסבוק
הזוג שקיים יחסי מין מול גרייטוויק. פייסבוק, צילום מסך
ליימה סינקה וברנדון הרסיי/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully