וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של האיש המכוער ביותר באוגנדה שהפך לכוכב פופ

30.10.2016 / 6:41

לא נותן לנתונים הפיזיים שלו לעצור אותו: אחרי שנישא והביא לעולם שמונה ילדים - הוא פצח בקריירה מוזיקלית מצליחה וסוף סוף מגלה באיזו מחלה הוא מאובחן

Ug xtra

לגודפריי בגומה, שזכה די בצדק בתואר "האיש המכוער באוגנדה", הייתה ילדות קשה מאוד: הוא ננטש ע"י אמו, עבר התעללות מבני גילו והסתגר בביתו מהחשש להיראות בציבור. כסיפור הברווזון המכוער - הוא הפך לברבור: נישא פעמיים, הקים משפחה עם 8 ילדים, כיכב בטלוויזיה, השיק קריירה מוזיקלית מצליחה עם יותר מ-4 מיליון צפיות לקליפ החדש שלו ואחרי שנים של תהייה - גילה מהי המחלה ששינתה לו את החיים.

גודפריי בן ה-47 זכה בתחרות שחיפשה אחר האדם בעל המראה החריג ביותר באוגנדה, ומאז זכה לכינוי "סבבי" (שפירושו "המכוער מכולם"). הוא נישא לאשתו השניה, קייט נמנדה בת ה-30, בשנת 2013 ולהם שישה ילדים משותפים שמצטרפים לשני ילדיו מנישואיו הקודמים, שהסתיימו לאחר שגודפריי תפס את אשתו בוגדת בו. חיי הזוגיות עם נמנדה לא היו פשוטים. הם הסתירו את הקשר שלהם מהמשפחה והחברים כדי למנוע מהם לנסות לשכנע אותה לעזוב אותו. רק אחרי שנכנסה להריון, הם יצאו עם הסוד לעולם ומה שציפו לו אכן קרה. בחודש השישי להריונה שוכנעה נמנדה לעזוב אותו, אך חזרה בה חודשיים לאחר מכן. "אמרתי לה שלא בחרתי להיוולד ככה ואם היא מרגישה שאני הופך לנטל – היא מוזמנת לעזוב", סיפר גודפריי ל"The Mirror". אשתו הוסיפה: "גודפריי אולי לא נראה טוב מבחוץ, אבל יש לו לב זהב. התאהבתי בו. אני רוצה שאנשים יראו אותו כפי שאני רואה אותו".

השניים מתגוררים בעיר קייזנגה, שם הם מגדלים את שמונת הילדים. מאחר שמחלתו המסתורית לא אובחנה עד כה - גודפריי תמיד חשש שהוא יעביר את המחלה לילדיו. "יש לי בת קטנה שדי דומה לי. הסתכלתי על הראש שלה ופחדתי שהיא תראה כמוני. אני דואג לילדים שלי כי הם עדיין צעירים מאוד. מה יקרה להם אם אמות פתאום? אני חושב על זה הרבה".

קליפ של גודפרי בגומה – האיש המכוער באוגנדה. צילום מסך
האיש המכוער באוגנדה מתוך הקליפ החדש שלו/צילום מסך

כשחלה התדרדרות בבריאותו של גודפריי, ד"ר טוני וילסון – הרופא הבכיר בבית החולים מבארארה – החליט לבצע בדיקות כדי לאבחן את המחלה שלו. וילסון אמר: "יש לו פגם מאוד קשה בראש שלוחץ על חלקים מסוימים במוח שלו. היציבות שלו לוחצת לו על החזה – וזו הסיבה שהוא מתקשה לנשום". שישה שבועות לאחר סריקת ה-MRI שעבר, גודפריי קיבל את ההבחנה המלאה לה הוא ציפה.

הוא סובל ממחלה נדירה הנקראת "פיברודיספלסיה", המשפיעה על הגדילה והמיקום של התאים והרקמות בגופו. עם הטיפול הנכון, ניתן יהיה לפקח על מצבו הבריאותי של גודפריי. יותר מכך- גודפריי יכול להתנחם בעובדה שמחלתו אינה גנטית ולכן ילדיו לא צפויים לחלות בה. "הייתי מאוד מודאג שהרופא ירצה לנתח אותי. אני שמח שהוא רק איבחן את המחלה שלי. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו".

עוד באותו נושא

אהבה עיוורת: הגבר המכוער באוגנדה הפך לאב בפעם השמינית

לכתבה המלאה

גודפריי נזכר בילדות הקשה שלו ומביט קדימה, "כשנולדתי, אמי הביטה בי ואמרה לי שאני לא ילד רגיל ועזבה אותי. למזלי סבתי טיפלה בי. פחדתי לצאת ולהתרועע עם אנשים. תמיד אמרו לי שאני לא בן אדם, כי נראיתי כמו יצור מוזר, אבל עכשיו אני מקבל את עצמי לגמרי". על אף שספג המון ביקורות קשות על המראה שלו, הוא השיק בזכותו קריירה מוזיקלית מצליחה. "אחד שעובד בתעשיית הבידור הבחין בי והציע לי להשתתף בתכנית שלו. מאז רכשתי הרבה חברים. אנשים מזמינים אותי לתכניות שלהם ומשלמים לי על זה. הכסף עוזר לי לטפל בילדים שלי".

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • אוגנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully