וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל"מ בחיל האוויר הושעה לשבועיים לאחר שמחשבו הנייד נגנב מביתו

26.10.2016 / 22:15

מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, החליט בעקבות התקרית להשעות את הקצין, שמשרת בתפקיד מטה. חקירת מצ"ח נפתחה בנושא. לפני כשנה הדיח הרמטכ"ל אלוף-משנה מחיל התותחנים בשל עבירה דומה

מתוכנן לטיסה. ביטאון חיל האוויר, דובר צה"ל
לפני כשנה הודח אל"מ אחר בשל עבירה דומה/דובר צה"ל, ביטאון חיל האוויר

קצין בדרגת אלוף-משנה בחיל האוויר הושעה מתפקידו לתקופה בת 14 ימים לאחר שמביתו נגנב מחשב נייד של צה"ל – כך החליט היום (רביעי) מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל. מדובר צה"ל נמסר כי נגד הקצין, שמשרת בתפקיד מטה, נפתחה חקירת מצ"ח.

לפני כשנה הדיח הרמטכ"ל גדי איזנקוט אלוף-משנה אחר בשל עבירה דומה. אל"מ אילן לוי, קצין תותחנים בפיקוד הצפון, הותיר ברכבו מסמכים מסווגים בניגוד לפקודות, וזה נגנב מחניית ביתו בנתניה בדצמבר 2015. בתום התייעצות בין איזנקוט ומפקד פיקוד הצפון אלוף, אביב כוכבי, הוחלט להשעות אותו מהתפקיד ל-14 ימים.

עשרה ימים לאחר מכן החליט הרמטכ"ל על הדחתו. בא כוחו של הקצין, הסנגור הצבאי הראשי אלוף משנה אשר הלפרין, אמר אז כי מדובר בהחלטה קשה לנוכח עברו הצבאי המרשים של לוי. "אנו מצרים על ההחלטה שנתקבלה, שלפיה הקצין יסיים לאלתר את תפקידו, שמהווה פגיעה קשה בקצין מצטיין, שהקדיש את כל חייו הבוגרים לביטחון מדינת ישראל, לרבות כמג"ד במלחמת לבנון השנייה וכמפקד על כוחות שלחמו בחמאס במבצע 'צוק איתן', והכול תוך סיכון חיים והקרבת חיי משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully