וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נס": אב התאבד מגשר וניסה להרוג גם את שני ילדיו - שניצלו

26.10.2016 / 11:28

ג'ון ספינקן, תושב ניו ג'רזי, קפץ מכביש מהיר יחד עם בני השלוש והשנה. הוא אותר ללא רוח חיים, אך שניהם נמצאו במצב טוב. ככל הנראה, ענפי העצים ריככו את נפילתם. "הם נראו אוהבים", העידו מכריו ההמומים של האב

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

תושב ניו ג'רזי מת לאחר שקפץ מגשר בכביש מהיר יחד עם שני ילדיו הקטנים, אך אלו ניצו מהנפילה מגובה של 30 מטר והם צפויים להחלים לחלוטין – כך מסרה אתמול (שלישי) המשטרה במדינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית.

לפי המשטרה, ג'ון ספינקן אחז את בניו, בני שנה ושלוש, כשהוא קפץ מגשר וונקה ביום שני בלילה. מותו נקבע בזירה, אך הילדים נמצאו ליד הנהר הסמוך. "כשהשוטרים מצאו את הילדים בהכרה, זה היה לא פחות מנס, זה בטוח", אמר מפקד המשטרה המקומי כריסטופר דה פויט. המניעים למעשיו עדיין לא ברורים והמשטרה מנסה לאסוף מידע נוסף. ספינקן הודה ב-2003 בהפרת צו הנוגע לאלימות במשפחה.

התקרית החלה כשחבר של אשתו של ספינקן התקשר לרשויות החירום וסיפר כי האב לקח את שני הילדים הקטנים ואיים לפגוע בהם. מפקד המשטרה אמר כי ספינקן אותר באמצעות הטלפון הסלולרי שלו והמשטרה מצאה את כלי הרכב שלו נטוש על הגשר.

ג'ון ספינקן, תושב ניו ג'רזי שהתאבד וניסה להרוג את שני ילדיו. טוויטר, צילום מסך
לא ברור מה המניע להתאבדותו. ספינקן עם אשתו ושני ילדיו/צילום מסך, טוויטר

לפי דה פויט, הוא ככל הנראה טיפס על גג המכונית ואז טיפס על הגדר שהוצבה במקום כדי למנוע מאנשים לקפוץ מהגשר. ככל הנראה, ענפי העצים הם אלו שריככו את נפילתם של הילדים. מצבם מוגדר טוב והם מאושפזים בבית חולים. "ציפיתי לתוצאה הגרועה ביותר כשהגעתי לזירה ואני עדיין נדהם ממצבם של הילדים", אמר מפקד המשטרה.

מעשיו של ספינקן לא מתיישבים עם דמותו העולה מהרשתות החברתיות, שבה אמר כי היותו אבא "היא ההרגשה הטובה ביותר בעולם". הוא תיאר את הפניקה שאחזה בו ואת ההקלה שבה חש לאחר שבנו הצעיר היה בסכנת חיים בשל בעיה בריאותית. "אתם רואים, לכולנו יש ימים טובים וימים רעים, אבל בסוף היום, אנחנו נושמים! אל תיקחו את החיים כמובן מאליו, אתם אף פעם לא יודעים מתי תנשמו בפעם האחרונה", הוא כתב.

השכנים היו בהלם למשמע החדשות ואמרו כי לא הבחינו בשום דבר שאינו כשורה. "הם נראו אוהבים, באמת", סיפר אייבב לסיס, אחד השכנים. קבוצה קהילתית מאוניברסיטת קין הגיעה לבית המשפחה והשאירה צעצועים עבור הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully