וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול והרג שני צעירים בתאונה

25.10.2016 / 10:35

אנטון פרוס, בן 34, עלה לרכבו לאחר צריכת החומרים המסוכנים והתנגש ברכב בכביש 1, שפגע ברכב חונה ובו שני הצעירים. פרוס, שהורשע 11 פעמים בעבר בעבירות תנועה, ביצע את העבירה חודשים ספורים בלבד אחרי שרישיונו חזר אליו

תאונת דרכים בכביש 1, מחלף לטרון, אוקטובר 2016. דוד קליימן, מד"א
פרוס מואשם גם בגרימת נזק לכלי הרכב המעורבים בתאונה. זירת התאונה, החודש/מד"א, דוד קליימן

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד אנטון פרוס, בן 34, בגין הריגת שני צעירים בתאונת דרכים שאירעה לפני שבועיים כשנהג תחת השפעת אלכוהול וסמים. פרוס הואשם גם בשיבוש מהלכי משפט וחבלה ברכב. על פי כתב האישום, לאחר שבילה עם חברו בראשון לציון, שתה אלכוהול וצרך סמים, יצא פרוס לביתו שבמבשרת ציון למרות הצעת חברו כי ימתין בביתו לפני הנסיעה.

כשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול, קנאביס וקוקאין, נסע פרוס דרך כביש 1 במהירות גבוהה ופגע בחלקו האחורי של כלי הרכב שנסע לפניו. כתוצאה מההתנגשות סטה רכב זה ממסלולו והתנגש ברכבם של שני הקורבנות, אביעד אלמלם בן ה-20 ואלישבע חדד בת ה-19, שחנה בצד הדרך עקב תקלה. רכבו של פרוס סטה גם הוא כתוצאה מההתנגשות ופגע בכלי רכב אחר.

עוד בוואלה! NEWS:
"חתונת הדמים" בפרדס חנה: האב ובניו יואשמו בהריגה ולא ברצח
פרשת החיסולים בעולם התחתון: המשטרה ערכה גל מעצרים נוסף
שני תיירים נעצרו בחשד שניסו לאנוס אישה בת 38 בבאר יעקב

תאונת דרכים בכביש 1, מחלף לטרון, אוקטובר 2016. דוד קליימן, מד"א
התאונה אירעה חודשים אחדים לאחר שרישיונו חזר לתוקף עקב שלילה. זירת התאונה, החודש/מד"א, דוד קליימן

מותו של אלמלם נקבע במקום ואילו חדד שנפגעה אנושות בראשה פונתה לבית החולים שיבא שבתל השומר, שם נקבע מותה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה מרובת המעורבים, ונזקים נגרמו לשלושת כלי הרכב המעורבים. לשוטרים שהגיעו לזירת התאונה אמר פרוס כי הוא לא זה שנהג ברכב וכי אין לו רישיון נהיגה, ומי שנהג ברכבו הוא חברו. במקביל, התקשר לחברו וביקש ממנו שיגיע למקום.

בינואר השנה הוגש נגד פרוס, שהורשע בעבר ב-11 עבירות תנועה, כתב אישום בגין נהיגה בשכרות בתל אביב. הוא הודה בעובדות כתב האישום במסגרת הסדר טיעון עם המשטרה. בית משפט השלום לתעבורה תל אביב-יפו גזר עליו קנס של 1,500 שקלים ופסילת רישיון למשך חצי שנה. העבירה שמיוחסת לו בכתב האישום שהוגש היום בוצעה כמה חודשים בלבד לאחר שרישיונו חזר לתוקף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תאונת דרכים בכביש 1, מחלף לטרון, אוקטובר 2016. דוד קליימן, מד"א
הנאשם הורשע בעבר בשש עבירות אחזקה ושימוש בסמים. זירת התאונה, החודש/מד"א, דוד קליימן

בשנת 2010 הורשע בנהיגה במהירות מופרזת, שהתרחשה אף היא בכביש 1, לאחר שנתפס כשהוא נוהג במהירות של 153 קמ"ש. השוטר שעצר אותו העיד כי פרוס אמר לו בעת מעצרו: "אתה צודק, אני טסתי, הכל מעצבים". שופטת בית משפט לתעבורה במחוז מרכז, רחל טאובר, קבעה בפסק דינה כי היא "אינה מאמינה" לגרסתו של פרוס שטען כי הוא נסע במהירות המותרת.

בשנת 2005 נעצר פרוס בגלל שימוש בטלפון בעת נסיעה ברכב, ובשנת 2006 הוא הורשע בעבירה של אי ציות לתמרור האוסר פניה ימינה. בנוסף, בשנת 2006 הוא הורשע בהסעת ילד שלא במושב בטיחות. פרוס מחזיק גם בעבר פלילי, והורשע שש פעמים בעבירות אחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully