וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר מצאנו כיסא טייס": האם חיפוש הגופה במעמקי הכנרת קרב לסיום?

23.10.2016 / 0:27

54 שנים לאחר שהתרסק מטוסו של סגן יקיר נווה בתאונת אימונים, מאמצי החיפוש לגופתו לא שככו. בריאיון חגיגי לוואלה! NEWS, מספר מי שעומד בראש היחידה שתרה אחר הטייס ההרוג: "אנחנו מטרים ספורים ממציאת גופתו". הכתבה המלאה תתפרסם מחר

שרידי מטוסו של סגן יקיר נווה, טייס חיל האוויר שנפל בעת מילוי תפקידו ב-1962. מתוך אתר חיל האוויר, אתר רשמי
שרידי מטוסו של נווה/אתר רשמי, מתוך אתר חיל האוויר

בשנת 1962 התרסק מטוסו של טייס חיל האוויר סגן יקיר נווה בימת הכנרת. באירוע הטרגי, תאונת אימונים בשמי הצפון, נהרג גם פרח הטייס עודד קוטון. ואולם, גופתו של נווה לא אותרה עד עצם היום הזה, כבר 54 שנים. בריאיון חגיגי לכבוד שמחת תורה, מספר מפקד היחידה המיוחדת למשימות תת-מימיות של חיל הים, סגן-אלוף עידו, על הפעולות שנמשכות כבר עשרות שנים, ושלהערכתו יסתיימו בקרוב. "אנחנו מטרים ספורים ממציאת גופתו של הטייס", אמר לוואלה! NEWS.

"אנחנו משקיעים בחיפוש כל שנה", אמר. "זו עבודה מאוד מורכבת. אנחנו יודעים איפה שרידי הגופה צריכים להימצא ואנחנו מחפשים בעומק הכנרת, בתוך בוצה עבה ובתנאי ראות קשים. בשנים האחרונות צמצמנו באופן משמעותי את המקום בו אנחנו אמורים לאתר אותו. הגענו למקום הזנב והחרטום. אני מאמין שאנחנו נמצאים היום מטרים בודדים מהמקום שלו. כבר איתרנו חלקים מהכיסא שלו, שעון, תא הטייס, ולקראת סוף החורף אנחנו נחזור לשם. מקווה שנסיים את החיפוש ונשלים את המשימה". הכתבה המלאה תתפרסם בערב חג שמחת תורה בוואלה! NEWS.

(עדכון ראשון: 22:13)

סגן יקיר נווה, טייס חיל האוויר שנפל בעת מילוי תפקידו ב-1962. מתוך אתר חיל האוויר, אתר רשמי
"מחפשים בעומק הכנרת, בתוך בוצה עבה ובתנאי ראות קשים". נווה/אתר רשמי, מתוך אתר חיל האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully