וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחכה ונראה": הסערה לאחר קריאת התיגר של טראמפ על הבחירות נמשכת

לדברי פנס, מיד לאחר העימות השלישי, הוא "בטוח שנקבל את התוצאות אם הליך ההצבעה יהיה הוגן". אמירתו של המועמד הרפובליקני גררה תגובות רבות במערכת הפוליטית – ואפילו הנהלת האמי נדרשה להבהיר: "הפרס לא מכור"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן.

סירובו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ במהלך העימות הנשיאותי השלישי, שנערך הלילה (חמישי) בלאס וגאס, נבאדה, להתחייב לקבל את תוצאות הבחירות עורר תגובות רבות במערכת הפוליטית בארצות הברית. טראמפ שב על טענתו כי הבחירות מוטות לטובת יריבתו הילרי קלינטון, והבטיח: "אני אבחן את זה בבוא העת. אשאיר אתכם במתח, בסדר?".

סגנו המיועד של טראמפ, מייק פנס, התבקש להגן על הדברים בריאיון לרשת MSNBC מיד לאחר העימות, וטען כי המועמד "נוקט בגישה של 'נחכה ונראה'". לדברי פנס, הוא וטראמפ ימשיכו להיאבק למען "סיקור מאוזן יותר", והוסיף כי הוא "בטוח שנקבל את התוצאות אם הליך ההצבעה יהיה הוגן".

עוד בוואלה! NEWS:
מהגרים, פוטין – והתחמקות מסעירה אחת: הרגעים הגדולים של העימות
52% מהצופים בעימות: קלינטון ניצחה; 60% מהם: טראמפ היה במתקפה
טראמפ הלך רחוק מדי, ותומכיו עוד עלולים להצית אש ברחובות אחרי הבחירות

אשתו של דונלד טראמפ, מלאניה, עם המועמד לתפקיד סגן הנשיא מטעם המפלגה הרפובליקנית, מייק פנס, בעימות השלישי בין הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, לאס וגאס, אוקטובר 2016. רויטרס
"יקבל את התוצאות בגלל שהוא ינצח". פנס, לצדה של מלניה טראמפ, הלילה/רויטרס

מנהלת הקמפיין של טראמפ, קליאן קונווי, התחמקה מתגובה ישירה לדברי טראמפ וטענה בריאיון לרשת CNN כי "דונלד טראמפ יקבל את תוצאות הבחירות, בגלל שהוא ינצח". טראמפ זכה גם לתמיכה מצדו של דייוויד דיוק, בכיר ארגון "קו קלוקס קלאן", הדוגל בעליונות האדם הלבן, ששיבח אותו על סירובו "להתחייב לקבל בחירות מוטות".

הסנאטור הרפובליקני הבכיר לינדזי גרהאם, שהתמודד בבחירות המקדימות נגד טראמפ, מסר בהודעה רשמית לאחר העימות: "כמו אמריקנים רבים, יש לי ביטחון בדמוקרטיה שלנו ובמערכת הבחירות. במהלך הדיון, טראמפ עשה למפלגה ולמדינה שירות רע מאוד כשהמשיך לטעון שתוצאת הבחירות תהיה 'מוטה' נגדו". הוא הבהיר: "אם הוא יפסיד, זה לא יהיה בגלל שהמערכת 'מוטה', אלא כי הוא מועמד כושל".

גם הסנאטורית הדמוקרטית הבכירה אליזבת וורן, שנחשבת לתומכת נלהבת של קלינטון, התייחסה לכך כבר אמש, בצל טענות חוזרות ונשנות של טראמפ על הטיית הבחירות. "הן לא מכורות, טראמפ", כתבה בהודעה בטוויטר. "אתה מפסיד באופן הוגן לחלוטין. תתחיל להתנהג כמו ילד גדול, כי כך אמורה להיראות קבלת אחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הילרי קלינטון ודונלד טראמפ בעימות הנשיאותי השלישי, לאס וגאס, נבאדה, 20 באוקטובר 2016. רויטרס
"תתחיל להתנהג כמו ילד גדול". קלינטון וטראמפ, הלילה/רויטרס

המועמדת הדמוקרטית הוסיפה בריאיון לכלי התקשורת לאחר העימות: "אני לא יכולה להתמודד עם כל תיאוריות הקונספירציה של יריבי". במהלך העימות, טענה קלינטון כי "ה-FBI ניהלה חקירה על המיילים שלי והגיעה למסקנה שאין עילה לתביעה - הוא אמר שזה היה מושחת. הוא הפסיד בפריימריז באיווה ובוויסקונסין - הוא אמר שהפריימריז הרפובליקנים מכורים. אפילו כשהוא הפסיד את פרס האמי על 'המתמחה' שלוש שנים ברצף, הוא צייץ בטוויטר שפרסי האמי מכורים". טראמפ לא פספס את ההזדמנות, והבהיר: "הייתי צריך לזכות בזה".

האמירה על פרסי האמי גררה תגובה רשמית מהנהלת הפרס, שפרסמה בטוויטר, בצירוף תרשים של הליך הבחירה: "אתם יכולים להיות בטוחים, האמי לא מכור". ג'וליה לואי-דרייפוס, שזכתה בחמישה פרסי אמי, הגיבה גם היא בעוקצנות: "פרסי האמי לא מכורים". ג'ייסון אלכסנדר, שהופיע יחד עמה בסדרה סיינפלד אולם לא זכה מעולם באמי, כתב: "לעזאזל! שבעה הפסדים! ידעתי שהאמי מכור!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully