וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מצטרפת לארה"ב: אוסרת לעלות לטיסה עם סמסונג נוט 7

16.10.2016 / 12:01

לאחרונה הודיעה חברת האלקטרוניקה כי המכשירים אינם בטוחים ויכולים להתלקח בכל רגע. כעת, רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה מסרה כי היא מאמצת את הוראת החירום של רשות התעופה הפדרלית של ארצות הברית

צילום מסך

רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה אוסרת על הנוסעים לעלות לטיסות עם מכשיר הטלפון סמסונג גלקסי נוט 7 – כך הודיע היום (ראשון) מנהל הרשות יואל פלדשו, שהחליט לאמץ את הוראת החירות של רשות התעופה הפדרלית של ארצות הברית.

רשויות התעופה בארצות הברית אסרו על ציבור הנוסעים לעלות לטיסה עם מכשיר הטלפון לאחר שחברת "סמסונג" הודיעה כי מכשירים ניידים מסוג סמסונג גלקסי נוט 7 אינם בטוחים ועלולים להתלקח בכל רגע. ההנחיה של רשות התעופה הישראלית נכנסה לתוקף אתמול.

"משתמשי גלקסי נוט 7 (מכשיר מקורי או מכשיר שהוחלף) מתבקשים לכבות אותו מיד ולהפסיק להשתמש בו", הפצירה ענקית האלקטרוניקה בצרכניה ביום שלישי האחרון. מדובר בהודעה חריגה שמסמנת מבחינתה את שיא משבר המכשיר המתפוצץ.

עוד באותו נושא:
סמסונג: "כבו מיד את הגלקסי נוט 7 והפסיקו להשתמש בו!"
תיעוד ראשון: גלקסי נוט 7 בוער באיטיות ומעלה עשן במסעדה
סמסונג השיקה את גלקסי נוט 7 - מכשיר חזק עם סורק עין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסי נוט 7 מפוחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשבר שפקד את "סמסונג" בתחילת ספטמבר עם מכשירי הפאבלט נוט 7 הוא כנראה אחד ממשברי המובייל הגדולים אי-פעם. הנוט 7 הסתמן בתור אחד ממכשירי האנדרואיד המבטיחים של השנה.

המכשיר הושק ב-2 באוגוסט עם סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה - נפח גדול יחסית המספק חשמל למסך גדול. זו גם הסיבה שמכשירים רבים סובלים מבעיית התחממות, שהייתה מוכרת בגלקסי S6 ונפתרה בדגם האחרון, גלקסי S7. כחודש לאחר ההשקה החלו להתקבל בקוריאה ובארצות הברית דיווחים על מכשירים שהתלקחו או התפוצצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully