וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך חודש: שני פועלים נדרסו למוות באתר בנייה בשרון

14.10.2016 / 11:30

שומר בן 21 שעבד באתר בנייה כביש 531 בסמוך לרעננה נדרס למוות על ידי טרקטור בעת שישן. המשטרה פתחה בחקירה. לפני כחודש וחצי נהרג במקום פועל בן 64 מפגיעת משאית שנסעה לאחור. בירושלים נהרג פועל שנפל מגובה

צילום: באדיבות נתיבי ישראל, עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: מבט מהאוויר על כביש 531 שיחבר את כביש החוף עם כביש 6)

שומר בן 21 שנרדם באתר בנייה בכביש 531 בסמוך לרעננה נדרס הבוקר (שישי) למוות על ידי טרקטור. זאת, חודש בלבד לאחר שפועל במקום, שביצע מדידות באזור לא גלוי, נהרג מפגיעת משאית. מהמשטרה פתחה בחקירה.

"ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום", אמר פרמדיק מד"א בועז מלכה, שהגיע למקום התאונה. הוא סיפר כי אנשי מד"א זיהו במקום את הצעיר מחוסר הכרה, בלי דופק ובלי נשימה כשהוא סובל מחבלה קשה באגן.

עוד בוואלה! NEWS:
גם ללא החלטות: הדיון באו"ם נגד ההתנחלויות עלול להיות רק יריית הפתיחה
מנכ"ל משרד החוץ הפורש: "נתניהו ואני שותפים, אין שום מרירות"
טראמפ נגד אונסק"ו: "התעלמות מקשר של 3,000 שנה בין ישראל לבירתה"

הר עפר, ספטמבר 2014. שלומי גבאי
שני הרוגים בחודש וחצי. אתר העבודות/שלומי גבאי

מחברת "שפיר הנדסה", האחראית על העבודות במקום, נמסר בתגובה לתאונה כי "מדובר בשומר של חברת האבטחה באתר. נסיבות התאונה נבדקות על ידי המשטרה בשיתוף פעולה מלא של החברה".

לפני כחודש וחצי נדרס פועל בן 64 על ידי משאית באותו אתר. מהמשטרה נמסר אז כי על פי החשד, התאונה נגרמה כשנהג המשאית נסע לאחור. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של של הפועל במקום. מלכה, הפרמדיק שהגיע גם אז לאירוע, אמר כי הפצוע סבל מפציעות רב מערכתיות קשות, ולא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותו.

בתוך כך, באתר בנייה בכפר וואדי ג'וז שבירושלים נהרג פועל מנפילה מגובה שלוש קומות. הוא פונה לבית החולים מוקאסד שבמזרח העיר ושם נקבע מותו. נפתחה חקירה בשיתוף משרד העבודה.

(עשכון ראשון: 9:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully