וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגלגלים בזהירות: כך תרכבו בבטחה במהלך יום הכיפורים

11.10.2016 / 10:33

ילדים ובני נוער רבים יצאו ביממה הקרובה לרכוב על אופניהם בכבישי הארץ, שעשויים להיות מסוכנים. מנהל חנות אופניים בתל אביב הסביר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS ממה יש להיזהר בדרכים, וכיצד להתמגן כדי לעבור את היממה הקרובה בשלום

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן.

כמדי שנה, ביום הכיפורים הקרוב ינצלו ילדים רבים את היום היחיד בשנה שבו הכבישים ריקים מכלי רכב, ויצאו לרכוב על אופניהם ברחבי הארץ. אך החוויה המהנה מסתיימת פעמים רבות בנפגעים, ובשנה שעברה יותר מ-200 ילדים, בני נוער ומבוגרים נזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים. "מדובר בכלי רכב מסוכן, אז צריך להיזהר", אמר מורן בן דוד, מנהל חנות האופניים "מיי בייק" שבתל אביב, בריאיון לוואלה! NEWS. הוא הדגיש כי חשוב לרכוב עם אמצעי הגנה - קסדות, מגני בירכיים ומגני מרפקים.

"חשוב להסביר לילדים לנסוע בזהירות, כי הכבישים עמוסים ברוכבי אופניים, בני נוער שטסים בלילה במהירות ובחבורות, וגם אופניים חשמליים". בן דוד ציין כי מומלץ להרכיב פנס על הכידון, וכי ניתן לקחת לדרך מדבקות מיוחדות למקרה של תקר בגלגל.

עוד אמר בן דוד כי מי שמשתמש באופניו לעיתים רחוקות, צריך לבדוק שיש אוויר בגלגלים, שהמעצורים עובדים ושהשרשראות משומנות היטב. "אפשר לבוא לתקן ברגע האחרון בכל חנות עד ערב החג בצהריים", אמר. הוא ציין כי המכירות בחנותו הוכפלו בשבועות האחרונים, וכי 90% מהלקוחות רכשו אופניים רגילים ולא חשמליים.

מטיילים ברחובות תל אביב ביום הכיפורים 14 בספטמבר 2013. דרור עינב
"חשוב להסביר לילדים לנסוע בזהירות". יום הכיפורים בתל אביב/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully