וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגוסלביה: מילושביץ' מאותת על חזרה

21.11.2000 / 11:06

נשיא יוגוסלביה המודח הופיע בטלוויזיה לראשונה מאז תבוסתו בבחירות; טוען כי למפלגתו צפויה הצלחה גדולה בבחירות בסרביה; פרשנים: הופעתו הפומבית מעידה על כך שאין לו כוונה להיעלם מהפוליטיקה; מקורביו טוענים כי הוא ייבחר שוב לראשות המפלגה

נשיא יוגוסלביה לשעבר, סלובדן מילושביץ', הופיע שלשום בטלוויזיה לראשונה מאז הודה בתבוסתו בבחירות במדינה בשישה באוקטובר. הטלוויזיה הממלכתית ביוגוסלביה צילמה את מילושביץ' כשהוא נואם בפני המפלגה הסוציאליסטית, בראשה הוא עומד. הנשיא לשעבר אמר בנאומו כי חשוב מאוד שהמפלגה הסוציאליסטית תהיה מאוחדת.

מילושביץ' התעקש כי מפלגתו יכולה לרשום הצלחה גדולה בבחירות בסרביה שיערכו ב-23 בדצמבר. "אם הקונגרס הוא קונגרס של אחדות, זה משדר את אותו מסר גם לעם", אמר מילושביץ'.

מאז הפסיד מילושביץ' בבחירות למועמד האופוזיציה ווצלאב קוסטוניצה, הוא כמעט ולא הופיע נראה בציבור. עיתונאים ביוגוסלביה טוענים כי הופעתו הטלוויזיונית עשויה להצביע על כך שלמילושביץ' אין כוונה להיעלם מהפוליטיקה.

מקורביו של מילושביץ' טוענים כי הוא זוכה לתמיכה רחבה במפלגה הסוציאליסטית והוא צפוי להיבחר כראש המפלגה פעם נוספת. בכירים במפלגתו טוענים כי מילושביץ' מקווה שהשלטון החדש ייכשל ויתפוגג כשהמדינה תאלץ להתמודד עם החורף הקשה שיביא עמו מצוקה כלכלית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully