וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין החזק בישראל איים על שוטר דרוזי: "תחזור לכפר שלך"

6.10.2016 / 14:00

יוסי מוסלי, ראש ארגון פשע שהשתחרר לפני חודשיים מהכלא בגין קשירת קשר לרצח, נעצר בחשד שדיבר בטלפון בזמן נהיגה והתווכח עם שוטרים שביקשו לתת לו דוח: "בכפר הזה אני שולט". למרות זאת, הוא שוחרר לביתו

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: דיון בתיק הרצח נגד ארגונו של מוסלי, יולי)

יוסי מוסלי, ראש ארגון פשיעה ששוחרר באחרונה מהכלא, נעצר שוב לאחר שעל פי החשד דיבר בטלפון הנייד במהלך נהיגה. לטענת המשטרה, מוסלי התווכח עם השוטרים שביקשו לתת לו דוח, העליב אותם ואיים להכות אחד מהם. לפי החשד, מוסלי אמר לשוטר דרוזי שעיכב אותו: "תחזור לכפר שלך, כי בכפר הזה אני שולט". עם זאת, הוא שוחרר היום (חמישי) ממעצר בתנאים מגבילים, שאינם כוללים מעצר בית.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי כץ קבעה כי קיים "חשד סביר ראשוני", אולם קבעה כי אין עילה למעצרו. בכך דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו מוסלי מחשש לשיבוש מהלכי חקירה. סנגוריו של מוסלי, עורכי הדין מוטי כץ ושי נודל, טענו בדיון כי מרשם כלל לא דיבר בסלולרי, וכי המכשיר שאליו התייחסו השוטרים כלל אינו שייך לו.

לפני כחודשיים, בסוף חודש אוגוסט, סיים מוסלי, הנחשב לדמות החזקה ביותר בעולם הפשע הישראלי, לרצות עונש מאסר ממושך בגין קשירת קשר לביצוע רצח ועבירות נוספות. מוסלי ואחיו אלי מכונים במשטרה "מלכי ההימורים". לפי מידע מודיעיני, הארגון של מוסלי עשה את הקופה השמנה ביותר מפרשת הבנק למסחר: הוא זכה בנתח הגדול ביותר מהכסף שאתי אלון גנבה למען אחיה, עופר מקסימוב, שעבד אצל אחד האחים. בשנים האחרונות, המאבק המרכזי שלהם הוא נגד ארגון הפשע של יצחק אברג'יל, לאחר שכמה חיילים של האחרון ערקו לארגון של מוסלי.

לקריאה נוספת:
עד המדינה כבר הוזהר: האיש החזק בעולם הפשע משתחרר מהכלא
תיק מוסלי קורס: שבעה נאשמים במעורבות ברצח שוחררו למעצר בית
הבסטיונרים מהשוק שהפכו לארגון הפשע העשיר והמאיים בגוש דן

העבריין יוסי מוסלי. מוטי קמחי, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
"בכפר הזה אני שולט". מוסלי/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי, הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully