וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: לפחות שלושה הרוגים וכמאה פצועים בתאונת רכבת בניו ג'רזי

29.9.2016 / 18:51

רכבת נוסעים התרסקה אל תוך הרציף בעיר הובוקן שליד ניו יורק, ונעצרה רק לאחר שפגעה בתחנה. לפי כלי תקשורת מקומיים, ישנם לכודים במקום וכמה פצועים קשה. "הרכבת פשוט לא נעצרה", אמר אחד מעדי הראייה

רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנת הרכבת בהובוקן לאחר ההתרסקות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפחות שלושה בני אדם נהרגו היום (חמישי) וכמאה נוספים נפצעו, חלקם באורח קשה, בהתנגשות רכבת נוסעים ברציף בתחנת הרכבת בעיר הובוקן שבניו ג'רזי, הנמצאת בסמוך לעיר ניו יורק - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. לפי הדיווחים, ישנם נוסעים שנלכדו בתוך הרכבת, ונזק רב נגרם למקום.

תמונות מהזירה שפורסמו על ידי עדי ראייה ברשתות החברתיות מראות כי נזק כבד נגרם לקרון הנוסעים ולתחנה. לפי הדיווחים, הרכבת חצתה את הרציף ונעצרה כשפגעה באולם הנוסעים. חלק מהגג שכיסה את הרציף התמוטט. כוחות ההצלה הגיעו לאזור והחלו לפנות את הפצועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
250 בני אדם היו על הרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת ABC דיווחה כי ברכבת היו 250 בני אדם, ורוב הפצועים שהו בקרון הראשון או בתחנה. "תחנת הרכבת נפגעה וישנו נזק כבד לבניין", אמר דוברת חברת NJ Transit שלה שייכת הרכבת. "המבנה פונה", הוסיפה. הסיבה להתנגשות טרם התבררה והמשטרה החלה בחקירת האירוע.

"הרכבת פשוט לא נעצרה", אמר אחד מעדי הראיה במקום. "היא חצתה את המחסומים והתנגשה בבניין". ליאון אופנגנדן, עד ראייה נוסף לאירוע, אמר כי "הקטר נסע מחוץ למסילה, ונכנס במבנה. אורות התחנה כבו וכמה אנשים צרחו. אדם התקרב אלי ואחז את זרועו המדממת". שירותי הרכבת באזור הושעו.

(עדכון ראשון: 17:17)

תאונת רכבת בניו ג'רזי. רויטרס
"אנשים צרחו". זירת התאונה, היום/רויטרס
רכבת נוסעים שהתנגשה בתחנה בעיר הובוקן שבניו ג'רזי, 29 בספטמבר 2016. AP
תחנת הרכבת בהובוקן, היום/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מהגג קרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully