וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הערכות לקראת הלווית הנשיא לשעבר פרס

עדי שמאי

29.9.2016 / 16:12

כל החדשות של היום בדקה אחת: עדי שמאי מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

גם בשעה זו ממשיכים המוני אזרחים להגיע לרחבת הכנסת בה מוצב ארונו של שמעון פרס על מנת להיפרד מהנשיא התשיעי של מדינת ישראל. אלפים צפויים להגיע גם בשעות אחר הצהריים ועד השעה תשע בערב.

מערכת הביטחון, ובראשה השב"כ, משלימה את היערכותה לאבטחת המנהיגים שישתתפו בהלווייה שתתקיים מחר בהר הרצל. משטרת ישראל תנהל את המבצע העונה לשם "כעת מחר" אך השב"כ יהיה אחראי על מעגל האבטחה הקרוב של האישים בשילוב היחידות הזרות.

ועוד בחדשות: הרב יאשיהו פינטו שהיה אמור להשתחרר מהכלא ביום ראשון האחרון, לא יזכה לשחרור מוקדם. בית המשפט המחוזי בלוד קיבל את היום את ערעור המדינה בעניין והרב שהורשע בעבירות של מתן שוחד יירצה עוד חמישה חודשי מאסר.

משרד הביטחון הודיע היום כי יכיר באברהם בן ציון שנדרס למוות בדצמבר 2014 בצומת אלון שבשומרון כנפגע פעולות איבה. המשטרה טענה אז כי מותו נגרם כתוצאה מתאונת דרכים במהלך ניסיון שוד שהסתבך, אך המשפחה טענה כי מדובר בפיגוע לאומני. בעקבות ההכרה תוכל המשפחה לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לה מאגף נפגעי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה. ללא שינוי ניכר של הטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully