וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתנצלות המצחיקה של אם לבתה שחשבה שהיא עושה סמים

6.10.2016 / 10:23

בית הספר התיכון של רייצ'ל גלמיס עשה טעות בבדיקת הסמים שלה וגרם לאמא שלה להאמין שהיא צורכת כמויות של הרואין וקוקאין. רגע לפני ששלחה את בתה לגמילה, האם גילתה את הטעות והתנצלה בדרך מקורית, מצחיקה וטעימה

Hit Hero

בסרטון –מתכון לעוגת שוקולד ויראלית ללא ביצים וללא חמאה

נערה הכריחה את אמה לאפות לה עוגת התנצלות קורעת מצחוק, לאחר שהאשימה אותו לשווא בהתמכרות לסמים. רייצ'ל גלמיס, היום סטודנטית בת 20, עשתה בגיל 16 בדיקת סמים בבית ספרה לאחר שאמה נידבה אותה לעניין.

לרוע מזלה היא אובחנה בטעות כמסוממת והתקשתה לשכנע את אימה שהיא נקייה לחלוטין. לאחר שבית הספר זיהה את טעותו, האם התנצלה בעזרת עוגה מצופה בקרם כתום ועליו הכיתוב: "סליחה שחשבנו שאת עושה מת', קוקאין ומריחואנה".

INSIDE EDITION מדווחת על החדשה המרעישה

רייצ'ל היא היום סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת אלבמה, אך בתקופת התיכון אמה חשדה בה שהיא עושה סמים והשגיאה שנעשתה בבדיקה סיבכה אותה כל כך שהיא כמעט נשלחה לגמילה.

"ממש נלחצתי. ניסית לשבור את הראש למה התוצאות חיוביות למרות שאינני נוטלת סמים", סיפרה רייצ'ל. "לאחר שהטעות התגלתה כל העניין חיבר ביננו. אנחנו עדיין מדברות על זה הרבה".

עוד באותו נושא

בזכות הטריק הזה תדעו את גילו של אדם לפי מידת נעליו

לכתבה המלאה

העניין הוצף מחדש לאחר שתמונת העוגה הופיעה כ"זיכרון" בדף הפייסבוק של רייצ'ל. "באותו זמן אמא שלי באמת האמינה שאני עושה כל סוג סמים אפשרי בגלל טעות בית הספר הטיפשי שלי", כתבה רייצ'ל בציוץ בטוויטר, שרוטווט מעל ל-11 אלף פעם וגרם למספר כלי תקשורת לדווח על ה"פרשה".

בפעם הבאה מספיקות סוכריות צבעוניות:

  • עוד באותו נושא:
  • התנצלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully