וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים ציווה עליו לחפור בור לפני 18 שנה - ומאז הוא לא הפסיק

4.10.2016 / 6:43

אדם חופר בור בג'ונגל כבר 18 שנה, כשלדבריו הוא ממלא אחר בקשת האל. כתב שנשלח למנהרה התקשה לנשום באמצע הדרך ויצא משם במהירות. "רק לי מותר להגיע לסוף המנהרה, כי אני השליח של אלוהים", הסביר החופר

צילום מסך

רבים מאמינים שסנטיאגו סאנצ'ז בן ה-69 איבד את זה לגמרי, אולם הוא טוען שלפני 18 שנה נגלה בפניו אלוהים וציווה עליו לחפור בור בג'ונגל - ומאז הוא פשוט לא הפסיק לחפור.

סאנצ'ז יוצא אל המנהרה שלו שנמצאת באוסולוטאן, שבאל סלוודור, בסביבות 3 בלילה. בכל פעם שהוא חוזר הביתה, הוא נושא עמו 40 ק"ג של אבנים ופסולת. בשיחה עם כתב יוניוויז'ן, ארנסטו ריוואס, סאנצ'ז הסביר: "מה שאני עושה הוא תוצר של התגלות רוחנית מאלוהים". הוא רואה בזה עבודת קודש, לה הוא מקדיש כל שעה פנויה בחייו. כתב יוניוויז'ן, שנכנס למנהרה כדי לבחון מקרוב את עבודתו של סאנצ'ז, לא הצליח להגיע לסופה ונאלץ לצאת משם באמצע הדרך כי התקשה לנשום. סאנצ'ז לא מופתע: "רק לי מותר להגיע לסוף המנהרה, כי אני השליח של אלוהים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנטיאגו סאנצ'ז חופר בור כבר 18 שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשתו, איזבל ונטורה, מודה שרבים מעבירים ביקורת על בעלה וחושבים שהוא משוגע. הוא משיב לטענות האלה בקור רוח: "אתה לא יכול לדעת מה אלוהים ידרוש ממך". מאחר שרק סאנצ'ז מצליח להגיע עד לסוף המנהרה שלו - הוא היחיד שיודע עד כמה עמוקה היא. בהתחשב בעובדה שהוא חופר שם כבר 18 שנה, אולי עדיף להגיע לשם ברכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק סאנצ'ז מצליח להגיע עד סוף המנהרה - מבלי להשתמש במסיכת חמצן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אדם חופר בור 18 שנה. צילום מסך
עד שאלוהים יורה לו להפסיק/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully