וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים בעימות הראשון קבעו: "הילרי קלינטון ניצחה בעימות"

לפי סקר שערכה רשת סי-אן-אן, 62% מהנשאלים סבורים כי הופעתה של שרת החוץ לשעבר בוויכוח שנמשך שעה וחצי הייתה טובה יותר משל איל הנדל"ן. טראמפ: "התכוונתי להגיד משהו קשה על קלינטון, אך התחרטתי"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

סקר שערכה הבוקר (שלישי) רשת CNN לאחר העימות הראשון בין המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון ויריבה הרפובליקני דונלד טראמפ קובע כי 62% מהנשאלים טענו כי שרת החוץ לשעבר שרת החוץ לשעבר ניצחה את איל הנדל"ן בוויכוח שנמשך שעה וחצי על במת אוניברסיטת "הופסטרה" שבניו יורק.

במהלך העימות עקבו סוקרים אחר כמה קבוצות מיקוד, ומצאו כי כאשר המועמד הרפובליקני האשים את עוזריה של קלינטון בהפצת השמועות על כך שברק אובמה לא נולד בארצות הברית, חלה ירידה חדה בדעה החיובית לגביו. גם כאשר ניסה טראמפ ללעוג ליריבתו, ואמר כי אין לה את "המזג המתאים" למאבק בטרור, נראה כי האהדה אליו הייתה נמוכה, אם כי כמעט זהה לזו של קלינטון.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעימות הנשיאותי. רויטרס
לפי הנשאלים, הוא הפסיד בעימות. טראמפ, הלילה/רויטרס

בנוסף לכך, נראה כי האהדה לטראמפ ירדה כאשר המועמדת הדמוקרטית תקפה אותו על כך שלא פרסם את דוח החזרי המס שלו. עם זאת, כאשר הוא הזכיר את פרשת המיילים שבה היא מעורבת, ואמר: "אפרסם את דוח החזרי המס שלי כשתפרסמי את המיילים שנמחקו", עלתה האהדה אליו הרבה מעל יריבתו.

בתום העימות, התראיין טראמפ לרשת "פוקס ניוז", ואמר כי התכוון להגיד "משהו קשה מאוד" על יריבתו ועל משפחתה - אך התחרט. "אמרתי לעצמי שאני לא יכול להגיד זאת", אמר בריאיון. "לא אמרתי את מה שהתכוונתי להגיד על מה שמתרחש בחייהם של הזוג קלינטון". הוא הוסיף כי לדעתו שרת החוץ לשעבר "הייתה נוראית" בעימות, ו"לא תשיב את אמריקה לגדולתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון בעימות הנשיאותי. רויטרס
יכולה להיות מרוצה. קלינטון במהלך העימות הלילה/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully