וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער הוציא מאות אלפי שקלים כדי להיראות כמו דייויד בקהאם - ונכשל

4.10.2016 / 6:38

ג'ק ג'ונסון, אנגלי בן 19, כבר הוציא 20 אלף ליש"ט על ניתוחים פלסטיים ומתכוון להוציא 30 אלף ליש"ט נוספים: "כשאני מנסה להיראות יותר כמו בקהאם אני מרגיש טוב יותר"

ITV

צעירים רבים רוצים להיראות כמו אנשים מפורסמים, אך יש גם כאלה שמוציאים סכומי כסף גבוהים כדי ממש לגרום לזה להתרחש. ג'ק ג'ונסון, אנגלי בן 19, הודה כי שילם עד כה 20 אלף ליש"ט על ניתוחים פלסטיים במטרה להיראות יותר כמו אלילו, דייויד בקהאם, וזה לא הכל: לפי ג'ונסון, הוא מתכנן להוציא עוד 30 אלף ליש"ט על מנת להשלים את המשימה.

"אני אוהב אותו", אמר ג'ונסון כשהתארח בתכנית בוקר. "אני אוהב איך שהוא נראה. כשאני מנסה להיראות יותר כמו דייויד בקהאם אני מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי בפנים".

צפו בראיון המלא

זה יהיה מקום לא רע לציין שהנער בן ה-19 כרגע מובטל, ובעוד שהוא מקבל קצבה שנתית של 15 אלף ליש"ט, על הניתוחים הוא משלם בעיקר באמצעות הלוואות. ג'ונסון, שהשלים הליכים פלסטיים בלחיים, בגבות, בסנטר, בשפתיים ובפה, הודה כי ניסה "כל דיאטה אפשרית" כדי להוריד במשקל, וההליך הבא עשוי להיות שאיבת שומן.

גם המגישים וגם הצופים לעגו לצעיר - ואמרו שהוא צריך להתאפס על החיים שלו ואולי למצוא עבודה לפני שהוא מציב לעצמו יעדים טיפשיים כאלה.

עוד באותו נושא

הכפיל השמנמן של דיקפריו מנצל את התהילה

לכתבה המלאה

דומה? לא. אל תענו לנו

דיוויד בקהאם ל  H&M. H&M,
דיוויד בקהאם ל H&M/H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully