וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשת שחרור נפלאה": מאות התפשטו באירוע רחצה המוני בבריטניה

3.10.2016 / 8:16

המונים הגיעו לאירוע הרחצה השנתי של בריטניה ונכנסו עירומים כביום היוולדם למים הקפואים של החוף הצפוני. מלבד החוויה הייחודית, האירוע הצליח לגייס סכום מכובד של כסף לצדקה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

רויטרס

הבריטים חגגו את היום הראשון של הסתיו בחוויה מקפיאת חושים, כשיותר מ-400 אנשים הגיעו אל הים הצפוני הקפוא, התפשטו לגמרי ונכנסו למים הקפואים ב"ריצה אחר השמש העולה". אירוע ה"סקיני דיפ" השנתי, שנערך בדרוריג' ביי, שבנורת'מברלנד, ב-5:30 בבוקר יום ראשון שעבר, הכיל את כמות המשתתפים הגדולה ביותר מאז התקיים האירוע לראשונה, לפני 5 שנים.

מארגן האירוע, ג'קס היגינסון, מסנדרלנד, עלה על הרעיון הביזארי הזה אחרי שהשתתף באירוע דומה בוויילס. הוא סיפר ל"כרוניקל לייב": "התגובות היו חיוביות. אנשים שהשתתפו בעבר חזרו לכאן שוב ושוב. אנחנו גדלים כל שנה. אנשים חוזרים ומביאים עמם חברים". ג'קס הוסיף שהריצה לעבר השמש נועדה "כדי לחגוג את הקיץ ולקבל בברכה את החורף".

רחצה המונית בעירום בבריטניה. Russell Cheyne, רויטרס
רחצה המונית בעירום בבריטניה/רויטרס, Russell Cheyne

אלן הדינגלי, בת ה-45, השתתפה באירוע בשנה שעברה אחרי שחבריה שכנעו אותה להצטרף אליהם - וחזרה השנה לחוות את זה שוב. "לא רציתי לעשות את זה בשנה שעברה. בחיים לא חשבתי שאהנה לעשות את זה", היא אמרה, "אבל הצלחתי לעשות את זה ב-2015 וממש נהניתי. זו הייתה חוויה מאוד משחררת ושלווה אך גם חזקה מאוד. ידעתי שאני חייבת לחזור השנה ולעשות את זה שוב".

השנה נקלעו המשתתפים למזג אוויר סגרירי שקלקל מעט את החוויה העוצמתית, "בשנה שעברה היה מזג אוויר די שמשי – יכולנו לראות את השמש עולה בבירור, וזה לא קרה השנה", היא אמרה, "הייתה אווירה שונה מזו שבשנה שעברה. הים אז היה רגוע יותר והיה הרבה יותר שליו ושקט כאן".

עוד באותו נושא

רכבה ערומה על אופניים וזה הסתיים בצורה כואבת במיוחד

לכתבה המלאה
רחצה המונית בעירום בבריטניה. Russell Cheyne, רויטרס
"זו הייתה חוויה מאוד משחררת"/רויטרס, Russell Cheyne

כל משתתף שנרשם מראש לאירוע שילם עמלה של 12 ליש"ט, סכום שנתרם לצדקה. ג'קס מעריך שהאירוע הנוכחי הצליח לגייס סכום של כמעט 5 אלף ליש"ט שיוענק במלואו לארגון הצדקה לבריאות הנפש, MIND. בשנה שעברה השתתפו באירוע 350 אנשים ובשנה קודם לכן כ-180 איש, כשהאירוע צבר עד כה סכום של יותר מ-12 אלף ליש"ט.

אירוע הרחצה ההמוני הגדול ביותר בעולם היה זה שנערך בפרת', אוסטרליה, במרץ 2015, כש-786 אנשים הגיעו לחוף הדרומי והתפשטו כדי לקדם דימוי גוף חיובי.

רחצה המונית בעירום בבריטניה. Russell Cheyne, רויטרס
המשתתפים משלמים עמלה שמוענקת בתרומה לארגון צדקה/רויטרס, Russell Cheyne
רחצה המונית בעירום בבריטניה. Russell Cheyne, רויטרס
יותר מ-400 אנשים הגיעו לאירוע השנה/רויטרס, Russell Cheyne
רחצה המונית בעירום בבריטניה. Russell Cheyne, רויטרס
מזג האוויר קלקל מעט את החוויה/רויטרס, Russell Cheyne

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully