וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבית וואלה! NEWS; אין נפגעים ולא נגרם נזק

22.9.2016 / 20:20

טרם התברר מה גרם לפרוץ השריפה, שהביאה להתפשטות עשן סמיך בקומות העלינות של הבניין. חרף האירוע, שהצריך את פינוי כלל העובדים מהמקום, האתר המשיך להתעדכן ולשדר את נאומו של ראש הממשלה מהעצרת הכללית של האו"ם

שריפה בבית וואלה! NEWS, ספטמבר 2016. עמית סלונים, ספק 500
כלי הכיבוי מחוץ לבית וואלה! NEWS, הערב/ספק 500, עמית סלונים

שריפה פרצה הערב (חמישי) בבית וואלה! NEWS שבתל אביב, לא היו נפגעים באירוע. האירוע החל סמוך לשעה שבע ועשרים בערב במהלך משדר של נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם כאשר עשן החל להתפזר בקומות של הבניין ברחוב אבן גבירול בעיר. למקום הוזעקו כוחות גדולים של כיבוי אש שהחלו להשתלט על מוקד העשן ובמקביל פונה הבניין מעובדיו. למרות הפינוי, האתר המשיך להתעדכן.

רשף ליאור שרעבי, שפיקד על הכוחות שהשתלטו על השריפה בבית וואלה! NEWS, אמר: "הודיעו לנו על עשן בקומות העליונות. בדקנו מאיפה מגיע העשן וגילינו שיש בעירה בפיר של המעלית. ביצענו כיבוי סופי ללא נפגעים. הורדנו את החשמל במעליות". לדבריו, "מוקדם עוד לקבוע מה גרם לשריפה".

דבריה של ח"כ שלי יחימוביץ', שנקלעה לשריפה

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) הייתה אמורה להתראיין באולפן וואלה! NEWS במהלך השריפה אולם נאלצה להתפנות מהבניין יחד עם שאר העובדים. "באתי לשבת באולפן וואלה! NEWS ולהגיב על נאום נתניהו, אבל שריפה פרצה וכל המערכת בחוץ", עדכנה חברת הכנסת בחשבון הטוויטר שלה. "כולם בריאים ושלמים, הכבאים מקצוענים. שידור כנראה לא יהיה אבל תודו ששווה צפייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully