וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "הפליטים הסורים מאיימים על איכות חיינו בארצות הברית"

המועמד החריף את הטון נגד כניסת מהגרים מהמדינה לארה"ב. במקביל, נשיא מקסיקו האשים את טראמפ בנפילת שער המטבע במדינתו. סקר חדש מעלה כל קלינטון מובילה על יריבה ב-6%. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

08:30 סקר חדש שערכה רשת פוקס מעלה כי המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מוביל על יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון בשלוש "מדינות מתנדנדות". לפי הסקר, טראמפ מוביל על יריבתו ב-3% בנבאדה, וב-5% בקרוליינה הצפונית ובאוהיו.


08:10 סקר ארצי חדש של רשת NBC והוול סטריט ג'ורנל מעלה כי הילרי קלינטון מובילה על יריבה טראמפ ב-6%. לפי הסקר, קלינטון זוכה ל-43% תמיכה, בעוד טראמפ זוכה ב-37% בלבד. כמו כן, המועמד הליברטריאני גארי ג'ונסון זוכה ב-9%, ומועמדת מפלגת "הירוקים" ג'יל סטיין ב-3%. כאשר נבדקים שני המועמדים המרכזיים בלבד, קלינטון מובילה על טראמפ ב-7%.

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, 17 בספטמבר 2016. רויטרס
מובילה על טראמפ ב-6% בסקר כלל ארצי. קלינטון/רויטרס

07:00 נשיא מקסיקו אנריקה פניה נייטו אמר כי לדונלד טראמפ יש חלק בנפילת שער מטבע הפזו, והודה כי מיהר לקיים עמו את הפגישה בניו מקסיקו, שהובילה לזעם רב במדינה. לדברי פניה נייטו, צניחת שער המטבע קשורה בירידה במחירי הנפט, אך גם ב"עמדותיו של טראמפ על מקסיקו, וחוסר הוודאות לגבי תוצאות הבחירות בארצות הברית". טראמפ התחייב במהלך הקמפיין כי יגרום לממשלה המקסיקנית לשלם על חומה שתפריד בין שתי המדינות.

03:00 דונלד טראמפ התייחס לראשונה להודעתו לפיה הוא מאמין שהנשיא הנוכחי ברק אובמה נולד בארצות הברית, לאחר שנים שבהם קרא לבחון את הנושא, ואמר בריאיון לרשת ABC, כי עשה זאת "כדי להמשיך עם הקמפיין". "הרבה אנשים שאלו אותי על זה, ואני מעוניין להמשיך ולדבר ל עבודות, על הצבא ועל הביטחון הלאומי", ציין. דובר מטה הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון מסר כי איל הנלד"ן כלל לא שינה את דעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

01:00 דונלד טראמפ יצא נגד הפליטים הסורים המעוניינים להגיע לארצות הברית, ואמר כי האיום שהם מטילים על המדינה "אינו רק עניין של טרור, אלא גם של איכות חיים". מדובר בהחרפה נוספת בדברים של המועמד נגד הפליטים המגיעים מהמדינה השסועה. בנוסף, טראמפ התייחס לפיצוץ המטענים בניו יורק ובניו ג'רזי בסוף השבוע האחרון, וקשר בין המקרים לקבלת פליטים ומהגרים למדינה. "קיבלנו עשרות אלפים ללא בדיקה ביטחונית יעילה", טען בעצרת באוהיו. "אין לנו מושג מי נכנס פנימה, וראיתם מה קרה".

האדם החשוד בהנחת המטענים, אחמד חאן רחמי, הגיע לארצות הברית בילדותו מאפגניסטן. טראמפ ציין כי יריבתו הדמוקרטית מתכננת להכניס 620 אלף פליטים לארצות הברית במהלך ארבע שנותיה הראשונות בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully