וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזכרה לבני הזוג הנקין: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

22.9.2016 / 7:00

האזכרה לנעמה ואיתם שנרצחו בפיגוע בשנה שעברה תתקיים בהר המנוחות. ראש הממשלה בנימין נתניהו ינאם בעצרת האו"ם. במשטרה יתקיים טקס הענקת צל"שים ועיטורים ועוד שני דברים שצריך לדעת היום

נאומו של נתניהו באו"ם

בנימין נתניהו נואם בועידת האו"ם, אוקטובר 2015. AP
נתניהו נואם באו"ם בשנה שעברה/AP

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת האו"ם בניו יורק. שלשום המריא נתניהו יחד עם רעייתו שרה לניו יורק כדי להשתתף בעצרת. אתמול נועד עם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בשולי הוועידה בפגישתם האחרונה לקראת סיום תפקידו של אובמה.

אזכרה לבני הזוג הנקין

נעמה ואיתם הנקין, שנרצחו בפיגוע בסמוך לאיתמר שבשומרון. באדיבות המשפחה
נרצחו לעיני ילדיהם. איתם ונעמה הנקין/באדיבות המשפחה

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית העלמין בהר המנוחות שבירושלים טקס אזכרה לבני הזוג איתם ונעמה הנקין, שנרצחו בפיגוע ב-1 באוקטובר בשנה שעברה. השניים נורו למוות לעיני ארבעת ילדיהם בזמן שהיו במכוניתם בין ההתנחלויות איתמר ואלון מורה. הילדים לא נפצעו בפיגוע. הרוצחים נלכדו לאחר כמה ימים וחלקם נידונו למאסר עולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טקס הענקת צל"שים ועיטורים של משטרת ישראל

הנהג שהסיע את המחבלים שרצחו את הדר כהן בפברואר בשער שכם - ראיון IFB עם אמרי סדן. מערכת וואלה!
הוריה ישאו דברים. הדר כהן/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים טקס הענקת צל"שים ועיטורים של משטרת ישראל. העיטורים יוענקו לשוטרי ושוטרות מג"ב ומשטרת ישראל על הצטיינות בפעולה, גילוי יוזמה, הפגנת נחישות וחתירה למגע. בין מקבלי העיטור השנה יהיו הרב נחמיה לביא ועופר בן ארי, שנרצחו בפיגועים, על מעשי גבורה תוך חירוף נפש. בטקס יישאו דברים נשיא המדינה ראובן ריבלין, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך והוריה של הדר כהן, שוטרת מג"ב שנרצחה גם היא בפיגוע. באירוע ישתתפו משפחות שכולות ושאר מקבלי הצל"שים והעיטורים.

ליל המדענים

מעבדת מחקר. ShutterStock
כל מוסדות המחקר והמוזיאונים יהיו פתוחים לקהל הרחב/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים ליל המדענים ברחבי הארץ, במסגרתו יוכל הקהל הרחב לבקר במוסדות מחקר ומוזיאונים. מדובר ביוזמה של משרד המדע והאיחוד האירופי ומטרתה לחשוף את הציבור לעולם המדע. מוסדות מחקר ומוזיאוני המדע יפתחו את שעריהם לקהל הרחב ויציעו מפגשים עם מדענים ומדעניות, סיורים, הרצאות, הופעות, ניסויים, סדנאות ופעילויות. הכל מותאם למגוון גילאים וללא עלות.

יום ללא מכוניות

רוכבי אופניים בבריסל ביום ללא מכוניות, 21 בספטמבר 2014. AP
קיים קושי ממשי בארגון יום זה. יום ללא מכוניות בבריסל ב-2014/AP

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את היום ללא מכוניות. מטרת היוזמה היא להוריד את מספר המכוניות על הכביש ובכך לצמצם את זיהום האוויר. יום ללא מכוניות צוין לראשונה בשנת 1995 והתרחב למדינות רבות שביקשו לאפשר לציבור לבחון את החיים ללא תנועת מכוניות. ואולם, קיים קושי ממשי לארגן את הימים האלו באופן שישיג הצלחה מלאה משום שיש צורך למצוא פתרונות תחבורה אחרים לתושבים. על כן, התנאים להצלחת היוזמה הם תמיכה ציבורית רחבה והיערכות מתאימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully