וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבה עירומה על הכביש כדי לזכות בלב אהובה שעזב אותה - האם זה עבד?

23.9.2016 / 4:34

האישה המאוהבת פתחה בסוג של מחאה ביזארית/חולנית כדי לשכנע את אהובה לחזור אליה, והתפשטה לעיני נהגים מבוהלים. הגבול בין רומנטיקה לחוסר שפיות מעולם לא היה דק כל כך

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אהבה גורמת לנו לעשות דברים מטורפים - גם אם זה להוריד את הבגדים באמצע הרחוב כדי למשוך תשומת לב מאהוב לשעבר. אישה בת 27 מאלדורדו, ארגנטינה, עצרה את התנועה בכביש הראשי אחרי שהתפשטה, התיישבה עירומה בצידי הדרך ועוררה המון תשומת לב - מלבד זו שבאמת ניסתה להשיג.

הצעירה הדחויה, שזוהתה מאוחר יותר בתקשורת המקומית כמריה אסתר רוטלה, סיפרה לעוברים ושבים שהיא מאוהבת עד עמקי נשמתה בבחור בשם פביאן סוסה, שנפרד ממנה לאחרונה. היא נשארה יושבת במקומה ולא ניסתה להסתיר את מבושיה גם כשהעוברים ושבים החלו לצלם את מפגן העירום הדרמטי שלה. "כל זה בשביל פביאן סוסה, האהבה הנצחית שלי", אמרה רוטלה למקומי אחד, "אני רוצה להראות לו את כל אהבתי". אחרי דקות ארוכות שבהן כמעט גרמה לתאונה על הכביש, המשטרה הגיעה למקום, כיסתה אותה בשמיכה ולקחה אותה משם הישר אל בית החולים הקרוב.

מתפשטת בכביש. צילום מסך
למען האהבה: התפשטה כדי לכבוש מחדש את לב אהובה/צילום מסך

התקרית הסופר-ביזארית הזו קרתה בבוקר יום שלישי בכביש הראשי של סן מרטין אווניו. לא ברור אם המחאה עוררה איזשהו רגש אצל האקס, והמשטרה המקומית סירבה למסור פרטים נוספים על מצבה.

עוד באותו נושא

מביך: הבחור שהשפיל את עצמו ברחוב כי חברתו עזבה אותו

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully