וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר הבריטי לערב הסעודית שהתאסלם עלה למכה במסגרת החאג'

סימון קוליס, שהתאסלם בעקבות זוגתו, הפך השבוע לאדם הראשון בתפקידו שהשלים את המצווה הקדושה לאסלאם. תמונתו בבגדים לבנים מסורתיים הופצה בטוויטר וזכתה לברכות, בהן של הנסיכה הסעודית

שגריר בריטניה לערב הסעודית השלים את מצוות החאג' ועלה למכה, ספטמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
שגריר בריטניה בערב הסעודית סימון קוליס/צילום מסך, טוויטר

סימון קוליס, שגריר בריטניה לערב הסעודית, הפך השבוע לראשון בתפקידו שהשלים את מצוות החאג' שלו ועלה למכה. קוליס ערך את המסע הקדוש, שנחשב לאחת מחמש מצוות היסוד שכל מוסלמי נדרש לקיים בחייו, עם אשתו הודה מוג'רקש.

קולינס תועד בתמונה לובש חלוקים לבנים מסורתיים שאותם לובשים במסע, המשחזר את נתיבו של הנביא מוחמד. התמונה פורסמה בעמוד הטוויטר של סופרת ופעילה סעודית, פאוזיה אל-בכר, שכתב בערבית: "השגריר הבריטי הראשון מקיים חאג' לאחר התאסלמותו. סימון קוליס עם אשתו הודא במכה. השבח לאללה".

עוד בוואלה! NEWS:
230 אלף רקטות על ריכוזי אוכלוסייה: תרחיש האימים למלחמה כוללת
ראש אגף התנועה החדש: נחשד בעבר בנהיגה בשכרות - וסירב לבדיקת ינשוף
מטה טראמפ חשף את הדוח הרפואי של המועמד: "מצבו מצוין"

שגריר בריטניה לערב הסעודית השלים את מצוות החאג' ועלה למכה, ספטמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
קוליג' ורעייתו בחאג'/צילום מסך, טוויטר

הנסיכה הסעודית בסמה בן סעוד בירכה את השגריר וכתבה בתגובה לתמונה: "איחולים מיוחדים לשגריר ולאשתו". קוליס הודה למברכיו וחשף כי התאסלם זמן קצר לפני שנישא לאשתו. "בקצרה, התאסלמתי אחרי שביליתי 30 שנה בקרב חברות מוסלמיות ולפני שהתחתנתי עם הודא".

הדיפלומט הבריטי, שמילא תפקידים שונים במשרד החוץ, בהם שגריר בעיראק, בסוריה ובקטאר, מכהן בתפקידו בערב הסעודית מאז 2015. ב-2012 הוא הוצא מסוריה בשל דאגה לביטחונו. במרוצת שנות מלחמת האזרחים בסוריה הוא מתח ביקורת על משטרו של אסד פעמים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully