וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנים להקמת גוגל: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

15.9.2016 / 7:20

מנוע החיפוש הפופולרי באינטרנט הוקם על ידי שני דוקטורנטים מארה"ב. דיון נוסף יתקיים בעניינו של החייל אלאור אזריה. ייערך יום הצעדה לחיילים בודדים ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

דיון בעניינו של אלאור אזריה

אלאור אזריה, בית הדין הצבאי יפו. אוגוסט 2016. מגד גוזני
שר הביטחון ליברמן אמר שיעמוד לצדו. אזריה/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית הדין הצבאי ביפו דיון בעניינו של החייל אלאור אזריה, המואשם בהריגת מחבל מנוטרל בזירת פיגוע בחברון בחודש מרץ. בדיון יימשך שלב העדויות מטעם ההגנה. בדיון האחרון מסרו את עדותם שני מומחים בתחום החבלה וחבר ממחלקתו של אזריה. החייל חיזק את טענת אזריה כי הייתה מהומה בזירה ולדבריו, המפקדים לא ניהלו את האירוע כהלכה. השבוע גיבה שר הביטחון אביגדור ליברמן את אזריה והבטיח לעמוד לצדו.

דיון בנושא גיל הפרישה לנשים

אייטם אולפן דוח פנסיה. מערכת וואלה!
סוגיה שנויה במחלוקת/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהיום תדון הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בנושא גיל הפרישה לנשים. מדובר בדיון דחוף לקראת גיבוש המלצות הוועדה בנושא. מדובר בנושא בוער בחברה הישראלית. תומכי העלאת גיל הפרישה טוענים כי בשל עליית תוחלת החיים יגדלו קצבאות הזקנה של הביטוח הלאומי ועל כן ישנה חשיבות כלכלית למשק בצעד זה. מתנגדי הצעד טוענים כי בשל האפליה החברתית נגד נשים שקיימת בחברה, הן עלולות למצוא את עצמן מחוץ לשוק העבודה לפני גיל הפרישה ולהישאר ללא שכר וללא קצבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יום הצדעה לחיילים בודדים

חיילים מגיעים לבסיס תל השומר. 25 ביולי 2016. ראובן קסטרו
6,400 חיילים בודדים בצה"ל/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים יום הצדעה לחיילים בודדים באירוע חגיגי בפארק המים שפיים בנוכחותם של כ-5,000 חיילים מכל רחבי העולם. האירוע, ששמו "עולים על כפכפים", מתקיים ביוזמת ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית, יחד עם הוועד למען החייל ובשיתוף צה"ל. זו השנה השנייה שבה מתקיים יום הצדעה מיוחד המיועד לחיילים הבודדים בצה"ל. מטרת האירוע היא להעניק הפוגה לחיילים ולהביע תודה על תרומתם למדינה. בצה"ל משרתים היום 6,400 חיילים בודדים מ-80 מדינות שונות. 55% מהם משרתים כלוחמים ותומכי לחימה.

19 שנים לגוגל

גוגל סיפור בדקה האישה שאחראית על פיצוץ קריפה קרישנן. מערכת וואלה! NEWS
94% מהישראלים משתמשים בגוגל/מערכת וואלה! NEWS

אתם צריכים לדעת שלפני 19 שנים, בשנת 1997, הוקם מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט – גוגל. מדי יום מאות מיליוני בני אדם מבקרים בגוגל ושולחים כשלושה מיליארד בקשות למציאת תוכן באינטרנט. בישראל, 94% משתמשים בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים. המנוע הוקם על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין, דוקטורנטים למדעי המחשב באוניברסיטת סטנפורד, במסגרת מחקר שערכו. באותה שנה פתחו את מנוע החיפוש לשימוש פנימי של סטודנטים וסגל הוראה. מאז הלכה והתרחבה חברת גוגל למה שהיא היום.

יום הדמוקרטיה הבינלאומי

מחנה פליטים בלטה בשכם, ינואר 2016. יותם רונן
אחד מיעדי הדמוקרטיה הוא להילחם בעוני. מחנה פליטים בשכם/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים בעולם את יום הדמוקרטיה הבינלאומי, שמטרתו לקדם שמירה על עקרונות הדמוקרטיה בקרב המדינות החברות באו"ם. יום זה נקבע בשנת 2007 ומאז מציינים אותו מדי שנה בפעילויות להעלאת המודעות. הנושאים הבוערים השנה, לפי האו"ם, שעל הדמוקרטיות לקדם הם מיגור העוני, מאבק באי-שוויון והגנה על כדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully