וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר גילה שאשתו הדוגמנית הנעדרת חיה - בדרך הכי נוראית שאפשר לדמיין

27.9.2016 / 8:50

איש עסקים חשש שאשתו הדוגמנית ומלכת היופי נחטפה, אך תוך זמן קצר גילה באינסטגרם שכלתו הטרייה ברחה עם גבר אחר. אבל אל תמהרו לרחם על הבחור- הדוגמנית טוענת כי בעלה אלים והיה רוצח אותה לו הייתה נשארת

צילום מסך

אנה זאיחקיבסקה בתחרות מיס אוקראינה

איש עסקים איטלקי, שהיה בטוח כי אשתו הדוגמנית נחטפה, נותר שבור לב כשגילה את האמת הכואבת - באינסטגרם. גינלוקה קרווארה יצר קשר עם המשטרה לאחר שלדבריו חשש כי זוגתו אנה זאיחקיבסקה, מיס אוקראינה לשעבר, נחטפה. אולם מהר מאד הוא גילה ברשתות החברתיות תמונות של כלתו הטריה לצד גבר אחר. כדי להוסיף מלח על הפצעים היא אף הוסיפה את התיוג "חירות".

בתגובה לתמונות הוא כתב לה: "בעלך במילאן והורייך מוסרים תודה על שאת בניו יורק בכתובת של גבר אחר".

בתקשורת המקומית דוח שהמיליונר השבור תובע כעת את זאיחקיבסקה בטענה שהיא הפרה את הסכם טרום הנישואים שלהם וגנבה ממנו 5,000 לירות שטרלינג וטלפון נייד.

אולם נראה שהמציאות הרבה יותר מורכבת. זאיחקיבסקה מצידה טוענת כי היא ברחה משום שבעלה המיליונר היכה אותה וכי "נמאס לה לחיות בכלוב של זהב". הדוגמנית בת ה-24 סיפרה בראיון ל"ניו יורק פוסט": "אם הייתי נשארת הוא היה רוצח אותי - אם לא פיזית אז נפשית. הפסקתי לדגמן כי חשבתי שהוא יעריך אותי אבל הפכתי לשק החבטות שלו".

בהמשך היא סיפרה כי בעלה ידע בדיוק לאן היא נסעה ורק רוצה להשחיר את שמה בפומבי. "הוא נהג להכות אותי ואמרתי לו שאני אלך. בפעם הראשונה שהוא עשה את זה ברחתי להוריי באוקראינה. הוא הגיע לקחת אותי ונתתי לו הזדמנות שניה, אבל במהלך ריב הוא ירק בפני ואני לא מוכנה לסבול את זה יותר", אמרה.

עוד באותו נושא

דוגמנית קפצה מקומה 37 לבניין ממול כדי לברוח מבן זוגה המיליונר

לכתבה המלאה
תחרות מיס עולם 2013. GettyImages
זאיחקיבסקה בתחרות מיס עולם./GettyImages

קרווארה השיב בתקשורת: "יש לה הרבה תמונות יפות שהיא צילמה במלונות חמישה כוכבים, לצד גברים אחרים. היא לא נראית סובלת בכלל".

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully