וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד חושפת הכל על הרומן האסור

21.9.2016 / 8:52

"הוא קרא לי 'גברת רובינסון' ו'הקיסרית שלי'. אני פשוט נפלתי לרגליו", מספרת המורה שמואשמת בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 17, "זו הייתה טעות איומה"

KCRG-TV9

בחודש שעבר סיפרנו לכם על המורה המחליפה, מרי בת' הגלין, בת ה-24, שמואשמת בקיום יחסי מין עם תלמיד שלה, בן 17. אחרי שנתפסה ונחקרה ביולי האחרון והפנתה אצבע מאשימה לרשויות ולהנהלת בית הספר - בטענה שכולם היו מודעים ליחסים בין השניים והעלימו עין, השבוע, כחודשיים לפני משפטה, היא חושפת פרטים על הרומן האסור עם התלמיד וטוענת שהוא היה זה שפיתה אותה.

הגלין החלה לעבוד בבית הספר בוושינגטון בינואר השנה ומהר מאוד התאהבה באחד מתלמידיה. אחרי חקירה פנימית של בית הספר, עלה חשד סביר שהגלין והתלמיד מנהלים רומן וזו נאלצה לעזוב את בית הספר ולעבור ללמד במקום אחר. ב-15 בנובמבר יחל משפטה, ואם תורשע תאלץ להתמודד עם עונש של עד שנתיים מאסר ותחשב לעבריינית מין במשך 10 שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה מאשימה את התלמיד שפיתה אותה לקשר האסור שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם Inside Edition, המורה התנצלה על הכאב שגרמה, אך טענה שזו אשמתו של המאהב הקטין שפיתה אותה לקשר הזה, "הוא היה נכנס לכיתה שלי, לוקח פתקית, כותב משהו, מדביק אותה על השולחן שלי ויוצא החוצה", היא אמרה. בפתק אחד כתב: "אני אוהב אותך כל כך, קיסרית שלי". בתמורה, שלחה לו המורה תמונות סלפי שלה בהלבשה תחתונה.

עוד באותו נושא

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד טוענת: "בית הספר אשם"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שהשאיר התלמיד למורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהוא קיבל בתמורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגלין הוסיפה וסיפרה שהוא היה קורא לה "גברת רובינסון", בהשראת הסרט "הבוגר", בו אישה בגיל העמידה מפתה תלמיד קולג'. לדבריה, התאהבה לגמרי בתלמיד שלה ולא עבר זמן רק עד שהשניים החלו לקיים יחסי מין - כמעט כל יום - במכוניתה בפארק הציבורי. לאחר זמן מה היא הרשתה לעצמה לראות בקשר שלהם מערכת יחסים אמיתית, אך כל זה הגיע לקיצו כשתלמיד אחר תפס אותם על חם ופנה לרשויות. בדיעבד, היא טוענת שזה היה טיפשי מצידה לחשוב שיש איזשהו סיכוי לקשר האסור שלהם, אותו היא מתארת כ"טעות איומה". "אני רוצה לחזור אחורה, לתת לעצמי סטירה ולשאול את עצמי מה לעזאזל חשבתי שפעלתי ככה?".

לצפייה בראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully