וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון התנצלה על גינוי תומכי טראמפ: "זו הייתה הכללה גסה"

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות התייחסה לסערה שחוללו דבריה, ולפיהם תומכיו של יריבה הם חלק מ"סל הדחויים" - הומופובים וגזענים. "אני מתחרטת על כך, זה היה שגוי, אבל טראמפ סיפק במה לאומית לקולות מלאי שנאה"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון התנצלה אמש (שבת) על התבטאויותיה נגד תומכיו של יריבה דונלד טראמפ, כשכינתה אותם "גזענים". "אמש ביצעתי הכללה גסה, זה אף פעם לא רעיון טוב. אני מתחרטת על כך שהתייחסתי ל'חצי מתומכיו' - זה היה שגוי", אמרה. "אבל מה שבאמת שגוי הוא שדונלד טראמפ סיפק במה לאומית לדעות ולקולות מלאי שנאה, בנה את הקמפיין שלו על פרנויה ודעות קדומות ולאומנים לבנים רבים רואים אותו כמי שמוביל את ערכיהם".

מוקדם יותר התייחס טראמפ לדברים, ואמר כי הדבר "יפגע בסקרים של קלינטון". בחשבון הטוויטר שלו צייץ המועמד הרפובליקני לנשיאות: "הילרי קלינטון העליבה מאוד את תומכיי, מיליוני אנשים מדהימים שעובדים קשה. זה יפגע בה בסקרים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
טענות לשוחד מצד טראמפ: "אין לו כבוד להליך הדמוקרטי"
טראמפ: אם אבחר, כל ספינה איראנית שתאיים עלינו תיורט
קלינטון: "טראמפ צריך להדאיג כל ישראלי, לא משנה מה עמדותיו"

הילרי קלינטון במסיבת עיתונאים בווסטצ'סטר, ניו יורק, 8 בספטמבר 2016. רויטרס
"הכללה גסה היא אף פעם לא רעיון טוב". קלינטון/רויטרס

קלינטון אמרה את הדברים באירוע לגיוס תרומות בניו יורק, וטענה כי תומכי טראמפ שייכים ל"סל הדחויים". כלומר, לדבריה, גזענים, הומופובים, סקסיסטים, קסנופובים ואסלאמופובים. "יש אנשים כאלה, למרבה הצער. וטראמפ הרים אותם", אמרה שרת החוץ לשעבר.

לטענתה, החצי השני של תומכי טראמפ הם מי שחשו אכזבה מהממשל ומהכלכלה. "הם לא קונים את כל מה שהוא אומר, אבל נראה שהוא מצליח לטפח אצלם תקווה כי חייהם יהיו שונים", טענה, "אנחנו חייבים להבין את האנשים האלה ולחוש אמפתיה כלפיהם".

(עדכון ראשון: 22:55)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully