וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה אעשה עם הילדות עכשיו?": אבל כבד במשפחות הרוגי אסון החניון

10.9.2016 / 14:50

לאחר חמישה ימים בהם נעו בין ייאוש לתקווה, משפחות מישאלוב ואיסקוב אינן יודעות את נפשן מרוב צער. "הלב נקרע לגזרים", כתבה אחותו התאומה של רוסלן איסקוב בפייסבוק, כשבועיים לפני שהיו אמורים לחגוג יום הולדת

ניב אהרונסון

(בווידאו: כוחות חילוץ של פיקוד העורף פועלים באתר הבנייה שקרס)

משפחות ההרוגים בקריסת החניון בתל אביב השבוע אינן מוצאות מזור לאבל הכבד שפקד אותן. גורמים רשמיים פקדו הבוקר (שבת) את ביתה של יאנה מישאלוב, שעדיין מחכה לחדשות על מצב בעלה שעבד בחניון. לאחר מכן אמרה מישאלוב לוואלה! NEWS "אולג מת. אני לא יודעת מה אעשה עם הילדות עכשיו".

יאנה נותרה לבדה עם שתי בנותיה, והיום היא יצאה מביתה ועשתה דרכה לבית אמו של אולג, שם עשרות בני משפחה, חברים ומכרים מנסים לנחם את האם הדואבת. אתמול אמרה יאנה: "כבר כמה ימים שאני לא מוצאת את עצמי ולא יודעת מה לעשות", אני כל היום מתפללת רק לחדשות טובות". היא הוסיפה כי "כל יום הבנות שואלות אותי 'איפה אבא?' אני ממשיכה לשקר להן ולומר שאבא חי ושהוא בבית חולים".

ביום שני בבוקר עבדו יחדיו אולג, אב לשתי בנות, ורוסלן איסקוב, אב לבת, בהתקנת דלתות בחניון ברמת החייל. אולג היה זה שהביא את חברו הטוב רוסלן לעבודה כמתקין דלתות.

קריסת חניון ברמת החייל | סיקור מיוחד:
קריסת החניון בתל אביב: גופה חמישית חולצה מבין ההריסות
"ממשיכה להגיד שאבא חי": משפחות הנעדרים מקריסת החניון לא מתייאשות
בעלי עסקים נגד דניה סיבוס: "קריסת החניון הובילה להפסדים של מיליונים"

שירה אורית איסקוב ואחיה רוסלן איסקוב שנהרג באסון קריסת החניון ברמת החייל. צילום: מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
רוסלן עם אחותו אורית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: מתוך פייסבוק

גם בני משפחת איסקוב לא יודעים את נפשם מצער לאחר שהבינו כי גופתו הוצאה מבין ההריסות. בעוד שבועיים וחצי, אמורה הייתה ילנה איסקוב כהן לחגוג עם אחיה התאום רוסלן את יום הולדתם ה-29. לפנות בוקר ובתום חמישה ימים בהם היא נעה בין ייאוש לתקווה, ילנה ובני משפחתה התבשרו כי גופתו של רוסלן נמצאה מתחת להריסות החניון שקרס ביום שני ברמת החייל בתל אביב. "זה פשוט לא נתפס", כתבה איסקוב בדף הפייסבוק שלה, "הלב נקרע לחלקים".

זו אינה הפעם הראשונה שהאובדן מכה בבית משפחת איסקוב. לפני כחמש שנים מת אבי המשפחה, ואחריו הלך לעולמו האח הבכור. מאז היוודע דבר האסון באו מאות קרובי משפחה, חברים, שכנים ומכרים לבית המשפחה בעכו כדי לתמוך ולסייע בהתמודדות עם האבל.

: צוותי חילוץ בקריסת החניון ברמת החייל בתל אביב 09 ספטמבר 2016. מור שאולי
פעולות החילוץ באתר הבנייה/מור שאולי

אחותו של רוסלן, אורית, סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי לפני שהחל לעבוד כמתקין דלתות, אחיה היה בשירות קבע במחנה 80 - תחילה בתור מפקד של טירונים וטירוניות, ולאחר מכן כנגד לוגיסטיקה. במהלך שירותו הוא אף קיבל אות מצטיין הנשיא. "רוסלן אהב תמיד לצחוק ולהצחיק. הוא אהב לרקוד ריקודים קווקזיים מסורתיים ואהב גם לצייר", סיפרה אחותו אורית איסקוב, "קשה להגיד מה עובר עלינו עכשיו. הלב נקרע".

אופיר לוי, חברו של איסקוב, כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "אני רוצה שכולם ידעו מי זה רוסלן איסקוב: "בנאדם מיוחד וטוב לב. שמחת החיים שלו מילאה את כולם". רוסלן איסקוב הותיר אחריו אישה, ילדה בת שנתיים וחצי, אם ושישה אחים ואחיות. מועד הלוויתו יפורסם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully