וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה זה חאלב?": התשובה המביכה של המועמד לנשיאות ארה"ב

גארי ג'ונסון, מועמד המפלגה הליברטריאנית שזוכה לקרוב ל-10% תמיכה בסקרים, נשאל לגבי המשבר בסוריה – והשיב באופן שהותיר את המנחה המום לחלוטין. בניסיון להציל את עצמו, הסביר: "יש שם בלגן גדול"

עריכה: מתן חדד

המועמד הליברטריאני לנשיאות ארצות הברית גארי ג'ונסון, שזוכה בסקרים לשיעור תמיכה ממוצע של קרוב ל-10% מקולות הבוחרים, נשאל היום (חמישי) בתכנית הבוקר של רשת MSNBC בנוגע לעמדתו לגבי המשבר בסוריה – והשיב באופן שהותיר את המנחה בהלם. "מה היית עושה, אם היית נבחר, בנוגע לחאלב?", נשאל ג'ונסון. לכך השיב המועמד, שזוכה גם לתמיכה בחוגים רפובליקניים, "לגבי חאלב... ומה זה חאלב?".

"אתה צוחק?", השיב המראיין ההמום. "לא", הודה בפשטות ג'ונסון. לאחר מכן נאלץ המראיין להסביר את מה שאמור להיות ידוע לכל הפחות למועמד לנשיאות ארצות הברית: "חאלב נמצאת בסוריה. זה המוקד של משבר הפליטים". ג'ונסון ניסה להציל את עצמו, והשיב: "אוקיי, הבנתי. מה שקורה שם זה בלגן גדול".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ שיבח את פוטין: "יותר מנהיג מאובמה"
התקשורת נלחמת במפלצת שבראה וכל האמצעים כשרים
שאלת השאלות של הבחירות: מיהו אמריקני?

גארי ג'ונסון מועמד לנשיאות מטעם המפלגה הליברטריאנית בבחירות 2012. GettyImages
"זה קרה, וזה יקרה שוב". ג'ונסון/GettyImages

בהצהרה רשמית שפרסם מאוחר יותר, טען ג'ונסון כי היה לו "בלאק אאוט" כשנשאל לגבי העיר הסורית הגדולה. לדבריו, הוא היה סבור כי "חאלב" הם ראשי תיבות כלשהן. "זה קרה, וזה יקרה שוב במהלך הקמפיין", הבהיר ג'ונסון.

ג'ונסון, מושל ניו מקסיקו לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית, ניסה בחודשים האחרונים לנצל את שיעורי התמיכה הנמוכים יחסים של שני המועמדים של המפלגות הגדולות, הילרי קלינטון הדמוקרטית ודונלד טראמפ הרפובליקני, ולהתקדם במרוץ לבית הלבן, למרות שסיכוייו אפסיים. המפלגה הליברטריאנית מקדמת מדיניות הדוגלת בחירות הפרט ואי-התערבות ממשלתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully