וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בלוני גז ומסמכים בערבית: רכב חשוד אותר ליד הנוטרדאם בפריז

7.9.2016 / 14:35

המשטרה מסרה כי המכונית נמצאה ביום שבת, בסמוך לכנסייה שבבירת צרפת. בעליה, שנמצא תחת מעקב של שירותי הביטחון, נעצר. לבלוני הגז לא היה מחובר אמצעי נפץ. "ייתכן שהוא ערך בדיקה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(סרקוזי תוקף את הממשלה לאחר הפיגוע בנורמנדי, בחודש שעבר)

מכונית ובה שישה בלוני גז אותרה ביום שבת בלילה בסמוך לקתדרלת נוטרדאם שבמרכז פריז - כך מסרו היום (רביעי) גורמים במשטרה. הבעלים של כלי הרכב ואדם נוסף, שהיו ברשימת המעקב של שירותי המודיעין בחשד שעברו הקצנה דתית, נעצרו אתמול. מסכמים בערבית נמצאו אף הם בפז'ו מדגם 607, שלה לא היו לוחות רישוי.

בכלי הרכב לא היו אמצעי נפץ שהיו מחוברים לבלוני הגז. הוא אותר לגדות נהר הסן, ברצועה שנקראת קואי דה מונבלו. גורם במשטרה מסר כי עובד בפאב מקומי הבחין בבלון גז במושב האחורי של הרכב והתקשר למוקד החירום. לדבריו, אותו הבלון היה ריק, אך חמישה בלונים נוספים שאותרו בתא המטען היו מלאים.

"היא נמצאה כשאורות המצוקה שלה מהבהבים, כאילו בניסיון למשוך תשומת לב", אמרו שני גורמים במשטרה. "אנחנו חושבים שהוא ניסה לערוך מבחן", ציין אחד מהם.

יותר מ-200 בני אדם נהרגו בשורת מתקפות טרור בצרפת בשנה וחצי האחרונה. היא נותרה בכוננות מקסימלית לאחר שארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קרא לתומכיו לתקוף את המדינה, שמפציצה את יעדיו בעיראק ובסוריה.

חיילים ותיירים מחוץ לכנסיית נוטרדאם בפריז, יום אחרי מתקפת הטרור, נובמבר 2015. רויטרס
חיילים מחוץ לכנסיית הנוטרדאם, פריז, בשנה שעברה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully