וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלף הסדרתי גרם למחסור במריחואנה

25.10.2002 / 17:08

פעולותו של הצלף באזור וושינגטון הביא למחסור מורגש בסם לצרכים רפואיים או אחרים; הסיבה: ריבוי השוטרים ברחובות הבריח את הסוחרים; חולים הזקוקים לסם חיפשו "תרומות" דרך האינטרנט

השבועות האחרונים בהם פעל הצלף הסדרתי באזור וושינגטון גרם לתופעות לוואי רבות שנבעו מפחד האזרחים. אחת התופעות המעניינות שאובחנו הוא מחסור במריחואנה. בערים רבות בחוף המזרחי הרגישו צרכני הסם לצרכים רפואיים ולצרכי שימוש שגרתי, במחסור חמור בשל חששם של הסוחרים למכור את מרכולתם כשניידות המשטרה מסיירות ברחובות באינטנסיביות.

חולי סרטן העוברים כימותרפיה ותלויים בקנאביס כדי להקל את כאביהם נאלצו לחזור לבתי החולים בשל הקושי להשיג את הסם ברחובות. חבר במועדון רוכשי מריחואנה לצרכים רפואיים, אמר ל"ניו יורק פוסט": "לא ניתן להשיג כמעט בכלל את החומר. אנחנו מעבירים אי מיילים למועדונים אחרים ומסבירים להם שמדובר במצב חירום ואנחנו זקוקים לתרומות". לדבריו, בעיר ניתן להשיג רק חומר יקר מאוד שמרבית החולים לא יכולים לממן.

במועדון השימוש לצרכים רפואיים בניו יורק חברים כ-150 חברים המשתמשים במריחואנה כדי להקל את כאביהם. למרות השימוש הנפוץ עדיין, מדובר בתופעה לא חוקית במדינת ניו יורק. אחד המועמדים לתפקיד מושל המדינה מציג במצע הבחירות שלו את כוונתו להפוך את השימוש במריחואנה לחוקי על פי מרשם רופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully