וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: אבו מאזן הסכים להיפגש עם נתניהו במוסקבה

5.9.2016 / 18:37

סוכנות הידיעות אינטרפקס ציטטה את השגרירות הפלסטינית ולפיה יו"ר הרשות מוכן להיוועד עם רה"מ. ואולם, גורם בכיר ברשות אמר לוואלה! NEWS כי פסגה שכזאת תתקיים רק אם דרישות רמאללה ימולאו

עריכה: שניר דבוש

(ריבלין, בחודש יוני: "היוזמה הצרפתית תדחוף את העמים לחיק הייאוש")

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הסכים להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במוסקבה – כך דיווחה היום (שני) סוכנות הידיעות הרוסית "אינטרפקס", שציטטה את השגרירות הפלסטינית במוסקבה. זאת במסגרת המאמצים של הקרמלין לחדש את המשא ומתן בין הצדדים.

עם זאת, גורם פלסטיני בכיר ברשות אמר בתגובה לוואלה! NEWS כי הם לא קיבלו שום עדכון על התפתחות באשר לדרישותיה הנוגעות לקיום מפגש פסגה שכזה. הגורם הסביר כי מחר יגיע סגן השר הרוסי מיכאיל בוגדנוב לרמאללה כדי לעדכן את הרשות על תשובת נתניהו לתנאיה של הרשות. היום נפגש בוגדנוב עם נתניהו בירושלים.

הגורם הדגיש כי ההנהגה הפלסטינית דורשת שישראל תסכים להקפאת הבנייה בהתנחלויות ולשחרור אסירי הפעימה הרביעית, וכי ללא זה אין טעם בפגישה עם נתניהו. הגורם הביע תמיהה על פרסום הדיווח ממוסקבה ולא מרמאללה.

בהודעה מלשכתו של נתניהו נמסר כי במהלך הפגישה עם בוגדנוב הציג ראש הממשלה את "עמדתה של ישראל, לפיה הוא תמיד מוכן להיפגש ללא תנאים מוקדמים, ובהתאם לכך שוקל את הצעתו של נשיא רוסיה ואת התזמון של הפגישה המוצעת". טרם נמסרה כל התייחסות רשמית ליוזמה הרוסית מצד הרשות הפלסטינית.

נתניהו, אבו מאזן וקרי, שיחות המשא ומתן עם הפלסטינים. AP
ייפגשו במוסקבה? נתניהו ואבו מאזן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully